Dracoknight Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Heisann, jeg ville starte en tråd der vi poster våre "Drage-tegninger" for å få kritikk og få vite hvordan vi står i tegninga..... så da legger jeg ut min, og så får vi se hvordan denne tråden går^^ Lenke til kommentar
Alfabetsuppe Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vel, jeg synes munnen til dragen din er i det største laget. Og jeg vil gjerne se hvordan du tegner vanlige firebeinte med vinger :3 (glemt navnet på dem x3) Jeg tegner også masse drager, jeg har en del i dA galleriet mitt: http://khanran.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 skal finne en sånn i løpet av morra dagen...men nå blir det kvæld ^^ Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 får vel legge ut en drage eg også da, gah. forresten så er det en orddelingsfeil i emnefeltet:P (forsøk på å bryte treordsregelen?) Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Hmmm, Fin drage det gitt.... har aldri tenkt på å tegne den sånn...^^ kanskje tegne den så den ikke blir så "brå mager" akkurat der "halen din starter, og aknskje tegne vinge nr 2?.... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hmmm, Fin drage det gitt....har aldri tenkt på å tegne den sånn...^^ kanskje tegne den så den ikke blir så "brå mager" akkurat der "halen din starter, og aknskje tegne vinge nr 2?.... 8884412[/snapback] Føler at dersom eg legg på ''den andre vingen'' så vil hele kroppen til dragen bli vridd, prøvde å få den til slik at det såg ut som om vinge.2 var bak kroppen til dragen...men misslyktes visst. Lenke til kommentar
TuLiq Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vel du får vel bare tegne den på nytt da, med to vinger og bein! Lenke til kommentar
Alfabetsuppe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg føler at jeg fremdeles ikke er ferdig med denne, postet den på dA igår. Et av hintene jeg ble gitt var å gi ham mer kjøtt på forbena, noen andre forslag? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 litt mer kjøtt på kroppen hadde også funket Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Den trenger ganske mye mer muskler overalt, så ut som et utmargret dyr. Ellers så står den litt rart synes jeg. Edit: Det var noe med vinklingen og kroppen som gjorde den tegningen feil, ellers tegner du pent. Endret 18. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hmmm, Joa litt mer kjøtt på beina hadde vært fint ^^ Endret 20. juni 2007 av Dracoknight Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Åssen gikk det? Har ikke prøvd å tegne på en stund, kunne vært gøy å sett noen resultater Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg