Frostie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe et videokamera til mellom 3000 og 4000 (helst litt under 4000.) Har lyst på et som jeg kan dra med meg overalt, og som er lite og hendig. Tenkte jeg skulle få kjøpt det i morgen, for skal på klassetur på mandag, og da hadde det vært fint å ha fått tak i et til da. Er vel ikke så utrolig nøye på bildekvaliteten bare en ser det som filmes xD. Det burde helst tåle å ligge i en bag konstant og bli tatt med en del rundt. Liker også at det har litt batteritid. HDD eller Mini-DV? Blir det ikke greit uansett a? Takker for alle svar! Frostie Lenke til kommentar
Frostie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Hei igjen, ikke for å bumpe men har hørt mye bra om Panasonic sine kameraer blant annet i andre tråder. Så jeg var en tur på Elkjøp.no og sjekka litt... Der viste det seg at de har: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gIAAAEOBeM03xiL på lager. Er denne noe tess? Stort? Klumpete? Takker igjen for svar =) Frostie Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ettersom du har tenkt å bruke litt mer enn GS60 koster, ville jeg kikket på GS80 til 3000 kroner. Hovedforskjellene er at GS80 har optisk bildestabilisator, og litt mer zoom. Optisk bildestabilisator er ganske viktig på et kamera som har et såpass stort zoomområde, så det er verdt 500 kroner ekstra synes jeg. Lenke til kommentar
Frostie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Ettersom du har tenkt å bruke litt mer enn GS60 koster, ville jeg kikket på GS80 til 3000 kroner. Hovedforskjellene er at GS80 har optisk bildestabilisator, og litt mer zoom. Optisk bildestabilisator er ganske viktig på et kamera som har et såpass stort zoomområde, så det er verdt 500 kroner ekstra synes jeg. 8870300[/snapback] Ok xD Takker for svar, men tror ikke jeg kommer til å bruke zoom så mye uansett. Men ellers da? Er det kurant bildekvalitet? Takk for svar! Frostie EDIT: HEi igjen, det løste seg xD Selv om jeg endte opp med GS60. Trenger nemlig kameraet til mandag, og GS60 var det de hadde på lageret her. Tror jeg blir fornøyd uansett, hvis ikke er det jo bare å klage! =) Endret 16. juni 2007 av Frostie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå