Enceladus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Er det noen virkelig gode mods til stalker som bør legges inn før jeg går igang med spillet? Eller er det godt nok som det er med siste patchen? Endret 15. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Undified Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du bør legge inn Float32. Denne modden forbedrer fpsen og grafikken i spillet Last ned her Happy gaming Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Realism mod, som navnet sier er dette en mod som prøver å gjøre spillet mer realistisk. Du kan lese om endringene under features på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Du bør legge inn Float32. Denne modden forbedrer fpsen og grafikken i spillet Last ned her Happy gaming 8870273[/snapback] Skal teste den ut. Realism mod, som navnet sier er dette en mod som prøver å gjøre spillet mer realistisk. Du kan lese om endringene under features på hjemmesiden deres. 8870483[/snapback] Har testet denne før. Problemet med den er at det er så j*** stress å måtte spise hele tiden. Jeg liker å somle rundt på kartet å utforske og teste ting. Føler liksom at jeg ikke får tid til noe med denne modden. Den nærmest oppfordrer meg til å rushe gjennom spillet. Var ihvertfall det jeg gjorde forige gang. Kom ca. halvveis og så ga jeg opp. Følte jeg gikk glipp av så mye gameplay. Men nå vet jeg ikke hvor mye som er forandret siden forige gang da. Endret 15. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Felles Mods til S.T.A.L.K.E.R! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Felles Mods til S.T.A.L.K.E.R! 8872591[/snapback] Nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå