Gå til innhold

Utestengt fra Expekt!

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker at folk deler sine erfaringer og tanker rundt expekt og gjerne kommenterer det som står under. Jeg har limt inn hele min epost historikk med expekt under. Jeg har sensurert noe info som ikke "skal ut".

Jeg ber alle lese hele innlegget før dere svarer...

---------------------------

Sent from site by:

User Id:

E-mail:

Name: magnus

Lang: nor

Not logged in!

hei, når jeg prøver å logge inn står det at kontoen min er blitt "avaktivert" regner med det skal være deaktivert. Hva er problemet?!

Heisann,

Takk for din hendvendelse.

Grunnen at vi har valgt å stenge din konto er følgende.

Du har vært med i en Chip-dump, hvor du har motatt penger ifra en annen spiller. Dette er er imot våre regler som du har akseptert når du ble medlem av Expekt.com. Pga. dette har vi stengt din konto og dine penger har blitt fryst.

Mvh,

Lasse Mikalsen

Skandinavisk Support

Expekt.com Ltd.

-----------------------------------------------------

En chipdump? Jeg vet ikke hva dette er engang.

Vil det si dere mistenker juks?

Magnus

Heisann,

Et chipdump er der hvor du skal ha vært delaktig til å motatt penger ifra en annen kunde hos oss på Expekt.com

Pga. dette har vi stengt din konto og dine penger er fryst hos oss.

Mvh,

Lasse Mikalsen

Skandinavisk Support

Expekt.com Ltd.

Hei,

Mottatt penger på hvilken måte? Er det mulig å overføre penger direkte på expekt fra konto til konto?

Når skal dette ha skjedd? Og hvor mye penger står det på min konto pr dags dato?

Mvh

Magnus

Hei igjen Magnus

Dvs. at du har samarbeidet med en eller fler kunder hos oss da du har spillt poker i Heads Up.

På ditt bettingkonto så har du 4kr og på ditt pokerkonto er det 0kr.

Du har deltatt i en chipdump og vi vil ikke åpne din konto igjen hos oss.

Mvh,

Lasse Mikalsen

Skandinavisk Support

Expekt.com Ltd.

Heads up, dvs en mot en?

Når har dette skjedd og mot hvilken spiller har dette skjedd mot?

Mvh

Magnus

Hej Magnus,

Tack för ditt mejl.

Som sagt, ditt konto kommer inte att öppnas igen.

Tveka inte att återkomma till oss om du har vidare frågor eller funderingar.

Mvh,

Peter Lejon

Support

Expekt.com Ltd.

Helt ærlig så er jeg svært lite interresert i at min konto åpnes. Denne behandlingen er skandaløs!

Det jeg ønsker er at dere BEGRUNNER beskyldningene om at jeg er en juksemaker!

Jeg har vært medlem hos dere lenge og hvis dere faktisk sperrer og beholder en persons penger

Uten å begrunne det engang så er det flaut på deres vegne.

Jeg kan tenke meg ETT tilfelle der noe som dere forklarer har skjedd, det var på ett tomannsbord for en god

Tid tilbake der den andre parten ikke var tilstede, jeg høynet hver gang jeg fikk mulighet og ”vant” derfor bordet.

Dette var ikke en person jeg kjenner. Ei heller kan jeg se at jeg har gjort noe galt da dette var, hvis jeg ikke husker feil

På ett bord der jeg betalte buyin og det var en vinner og en taper.

Mvh

Magnus

Hei Magnus.

Som følgende som jeg har sagt i tidligere mail og min kollega har sagt til deg.

Vi kommer ikke til å aktivere din konto igjen hos oss.

Du har brutt regel hos oss, vi godtar ikke chip-dump.

Du som kunde skal følge våre Vilkår og Betingelser. Når du aktiverte din konto hos oss så sa du ja til at du har lest våre regler.

Det er viktig for deg som kunde har du har lest og forstått dette.

4.

Expekt shall take measures against any person found cheating or attempting to cheat or defraud Expekt or any of Expekt's customers or any other person using the services provided by Expekt. Cheating and defrauding shall be inclusive of but not limited to fraudulent payment, use of stolen credit cards, unauthorised chargeback or other reversal of a payment, money laundering or any other unlawful transaction.

http://www.expekt.com/poker/about.jsp

Vår besluttning er endelig og vi vil ikke åpne denne konto igjen.

Mvh,

Lasse Mikalsen

Skandinavisk Support

Expekt.com Ltd.

Jeg har forstått fullstendig at dere ikke vil åpne min konto, jeg er ikke interresert i dette.

Men det jeg er interresert i er at dere fremlegger bevis, at dere kan fortelle meg NÅR

Jeg etter deres mening har gjort noe galt!

Men hvis dere er ett så vanskelig firma at dere ikke engang kan forklare deres kunder hva de har

Gjort galt når dere beskylder dem for juksing så greit, men da får dere si det!

Magnus

Heisann,

Jeg har forklart i min første mail til og helt til nå at du har deltatt i en chip-dump.

Jeg kan repetere hva jeg har sagt i første mail til deg.

Du har vært med i en Chip-dump, hvor du har motatt penger ifra en annen spiller. Dette er er imot våre regler som du har akseptert når du ble medlem av Expekt.com. Pga. dette har vi stengt

din konto og dine penger har blitt fryst.

Jeg kan ikke gi ut infomasjon om hvem spillere du har spillt mot og hvor stor sum det er snakk om, da dette er konfidensielt.

Mvh,

Lasse Mikalsen

Skandinavisk Support

Expekt.com Ltd.

EDIT: satt opp epost komm mer oversiktlig.. og lagt til siste svar

Endret av general musa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke fulgt retningslinjene du skulle følge når du var medlem, det stod jo forklart hva du var beskylt for. Det de ikke forklarte var tidspunkt og slikt for når du gjorde det, men kanskje de gjorde det, jeg bare ikke så det fordi du er elendig til å poste emailer. Bruk noe skille for hver email, kutt ut toppen og bunnen av hver email.

Lenke til kommentar

Hei. Lurte på hva i f Expekt var for noe. Ante ikke en "pudding". Men når jeg leste gjennom mailene merket jeg at det er pokergreier.

Hadde du mye penger på kontoen før den ble sperra? (mener ikke disse 4 kronene). Var det ikke mer?

Ellers så skal du bare drite i og spille slik. Det er avheningetsskapende. Slik som enkelte WorldOfWarcraft spillere er. Dere vill vell motsi meg der. Men sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Hei,

ja, var kansje noe klossete å legge inn eposten slik ha..

anyway, saken er at jeg har aldri overført penger mellom to kontoer slik de beskriver jeg har. og det som irriterer meg er at de ikke engang gidder å begrunne beskyldningene...

"siden trådstarter ikke har fulgt reglene" poenget her er at jeg ikke har gjort det de beskylder meg for!....

Lenke til kommentar

det expet gjør her er som om politet kommer på døra di og sier ja du hr kjørt for fort så du får bot av oss.

når du spør hvor og når du kjørte for fort og om de har bevis svarer de bare:"ja men du har kjørt for fort så du må jo helt klart straffes sånn loven fungerer det."

de må jo være forberedt på å bevise når, hvor og hva det er som har skjedd.

du kan ikke ringe norsk tipping å si jeg skal ha toppgevinsten for jeg vant uten å forvente å måtte bevise at du har vunnet.

er usakelig drift av selskapet det er snakk om.

Lenke til kommentar

Deimos87, det stemmer, det var bare fire kroner på kontoen når den ble sperret, SIER DE. jeg har ingen garanti på at dette er rett. I tillegg så er dette ikke penger det er snakk om, men prinsipp, jeg finner meg ikke i å bli anklaget for slikt uten at det blir bevist!

Lenke til kommentar

Helt enig! det der er latterlig, altså det at de ikke kan gi deg noe svar. Det er jo bare "standard" svar mail ifra dem. Nesten som hentet fra en mal? uansett, send mail å si at du kommer til å anmelde forholdet om du ikke får de opplysningene du ønsket. Visst du da ikke får dem, så anmelder du dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bokmål:

General, du bør lese EULA og lisenser bedre. De har mest sannsynlig sikret seg på alle områder, husk at de mest sannsynlig har profesjonelle som skriver de. Også må du huske på at det er ikke du som eier kontoen din, det er de som leier den ut til deg.

At de ikke forteller hva du har gjort er vanlig. Blizzard er kjent for det, etter at de banner folk i store bunsjer uten at de har rett til å vite hvorfor de ble bannet og de har heller ingen muligheter til å få revurdert banninga. Tror de fleste/alle driver slik...

Lenke til kommentar

Dersom disse mailene faktisk er autentiske synes jeg at dette er en skandaløs oppførsel fra Expekt sin side. En profesjonell betting-/gamblingside burde ikke ha folk sittende på support som kun gjentar det som tidligere er sagt. Alle mailene som trådstarter har fått tilbake sier bare at han har vært med i chip-dump. Om dette er tilfelle aner jeg ikke, men mailene som er sendt tilbake er uansett alt for lite tilfredsstillende IOM at trådstarter faktisk spør om når dette skal ha skjedd. Personvern i med tanke på "motparten" i spillet hvor "Chip-dumpet" skal ha forekommet er selvfølgelig forståelig, men Expekt ønsker ikke en gang å gi en forklaring på HVORDAN de har kommet frem til at "Chip-dump" har forekommet. Det virker som de bare har utestengt trådstarter på bakgrunn av et program de har laget som skal snappe opp noen spesielle tilfeller i pokerspill (eller hva det enn måtte være hvor man "chip-dumper").

Lenke til kommentar
Bokmål:

General, du bør lese EULA og lisenser bedre. De har mest sannsynlig sikret seg på alle områder, husk at de mest sannsynlig har profesjonelle som skriver de. Også må du huske på at det er ikke du som eier kontoen din, det er de som leier den ut til deg.

At de ikke forteller hva du har gjort er vanlig. Blizzard er kjent for det, etter at de banner folk i store bunsjer uten at de har rett til å vite hvorfor de ble bannet og de har heller ingen muligheter til å få revurdert banninga. Tror de fleste/alle driver slik...

8925234[/snapback]

men blizzard kan man faktisk få litt kundesupport fra og få åpnet kontoen om det via dialog bevises at det ikke har skjedd noe som bryter med reglene. det har iallefall jeg opplevd.

og uansett hva de skriver så har det i flere tilfeller(som jeg desverre ikke husker) blitt kjørt i retten forskjellige land om de bare kan si nei du har gjort noe galt uten å legge frem bevis og det har blitt av alle land vedtatt at det kan man ikke. har vist noe med loven i landet man selger det til retten man har der. så vidt jeg forstår

Dersom disse mailene faktisk er autentiske synes jeg at dette er en skandaløs oppførsel fra Expekt sin side. En profesjonell betting-/gamblingside burde ikke ha folk sittende på support som kun gjentar det som tidligere er sagt. Alle mailene som trådstarter har fått tilbake sier bare at han har vært med i chip-dump. Om dette er tilfelle aner jeg ikke, men mailene som er sendt tilbake er uansett alt for lite tilfredsstillende IOM at trådstarter faktisk spør om når dette skal ha skjedd. Personvern i med tanke på "motparten" i spillet hvor "Chip-dumpet" skal ha forekommet er selvfølgelig forståelig, men Expekt ønsker ikke en gang å gi en forklaring på HVORDAN de har kommet frem til at "Chip-dump" har forekommet. Det virker som de bare har utestengt trådstarter på bakgrunn av et program de har laget som skal snappe opp noen spesielle tilfeller i pokerspill (eller hva det enn måtte være hvor man "chip-dumper").

8925295[/snapback]

jeg kjenner trådstarter o kan ikke si han er personen til å gjøre slikt men seff man vet jo aldri.(no offence general :D )

og som du sier de gir aldri noe mer svar de bare gjentar. Og er jo det som er grunnen til denne tråden ble startet

Endret av stich_it
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er min konto på expekt åpnet igjen. Grunnen de oppgir er at jeg har spillt mot noen som har vært involvert i bedrageri. (hvorfor de da automatisk stenger min konto og nekter å åpne den må dere ikke spørre om)

jeg har nå spillt bort de fire kronene jeg hadde på kontoen(!) og jeg har bedt expekt slette min konto.

Jeg ble renvasket som var det jeg ønsket. Jeg vil nå advare folk mot å bruke expekt da dere ser hva som kan skje. En vanlig person hadde godtatt dette og hadde jeg hatt si 4000kr på konto hadde vedkommenda aldri sett dette igjen. Det er tydelig at betting selskapene tror de kan gjøre hva de vil!

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...