Vindstille Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er det mulig å tillage såkalte dynamiske URL-er (URL-er med parametere). Det er jo selvsagt en uting at slike bilder ikke kan caches. Men dette er jo sjelden noe brukeren kan gjøre noe med og det påvirker jo ikke ytelsen på forumet heller. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=last24 Det funker da utmerket? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 beklager at jeg uttrykket meg upresist. Mente selvfølgelig bilder med url-er med parametre. huff... dyrt å surfe med Opera Mini. Kansje på tide å lage et litt mer kompakt theme for mobile enheter? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 I avtarer/personlige bilder? Eller i foruminnlegg? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sikkert IMG-taggen. Den godtar ikke dynamisk url, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det gjør ikke avtarer og personlig bilde lengre heller. Med tanke på at de må lastes opp Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 bilder i innlegg ja, med img-bbkoden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Synes selv det kunne vært en fordel, men jeg vet ikke hvordan det er med evt. andre ting da. Hva ville skjedd om en prøvde å legge inn et lenke til et phpscript i img taggen? Da er det en større fordel om en kunne brukt "koden" til et opplastet bilde flere ganger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg