Xander^ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Topic Er helt grønn på printere og trenger patroner til skriveren. Datakjeden skulle ha nesten 800 kr for fem patroner.. Er det så dyrt med blekk eller er det mulig å komme billigere ut av det? Specs til printeren Mvh Lenke til kommentar
nifty Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Kjøp deg en som bruker toner i stedet ... hehe ... Neida , mer seriøst , prøv denne linken http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=578&langno=47 litt billigere , men det kan gjøre ting med garantien din å handle derfra Endret 15. juni 2007 av nifty Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) besøk elkjøp og binders ( billigst) hvis du har disse butikkene i nærheten. det blir dyrere å kjøpe original blekk på nett-butikkene siden posten også tar litt for frakten. var det hos Datakjeden du kjøpte skriveren ? det kan også være lurt å undersøke andre butikker også Endret 15. juni 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 besøk elkjøp og binders ( billigst) hvis du har disse butikkene i nærheten.det blir dyrere å kjøpe original blekk på nett-butikkene siden posten også tar litt for frakten. var det hos Datakjeden du kjøpte skriveren ? det kan også være lurt å undersøke andre butikker også 8870565[/snapback] Ja, men tenkte å bruke prisguiden.. så jeg må vite hvilke type patroner jeg trenger.. Lenke til kommentar
RoyM Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Patroner til denne printeren er generelt dyre, har den selv. Kom vel på ca 600,- for helt sett sist fra inkclub.com Det finnes noen billige varianter, men da må du flytte over "elektronikken" fra de gamle patronene (svineri) Kjøper heller derfor orginale med ny "elektronikk" på patronene, bare å smekke rett inn i skriveren! Endret 15. juni 2007 av RoyM Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg skjønner vel egentlig ikke hvorfor du kaller billigpatroner uten den chippen for svineri RoyM foresten den serien til den skriver er canon cli8 serien. jeg bruker bare kopi patroner av den typen til 22 kroner pr stykke og er meget fornøyd, et er mange andre her på forum som også er fornøyd med disse. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Bruker å handle blekk på shopping4net. Bruker selv kun orginalpatroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå