Gå til innhold

Det beste Hk til oc. Hvilket ? 775

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det kanskje mest offisielle jeg har hørt er vel Striker Extreme, men mange har også sagt at det har en god del feil. Jeg har selv en P5N32-modell (P5N32-E SLI PLUS for å være mer konkret) og er storfornøyd med klokken. Har overklokket fra 2400 til 3400 stabilt med E6600 og dette kortet. Kommer ikke lenger bare pga varmen, så hvis jeg hadde vannkjøling ville jeg nok sett minst 3600 stabilt. :) Bare les litt rundt. P5B skulle også duge tror jeg. :love:

Lenke til kommentar
Vel, det kanskje mest offisielle jeg har hørt er vel Striker Extreme, men mange har også sagt at det har en god del feil. Jeg har selv en P5N32-modell (P5N32-E SLI PLUS for å være mer konkret) og er storfornøyd med klokken. Har overklokket fra 2400 til 3400 stabilt med E6600 og dette kortet. Kommer ikke lenger bare pga varmen, så hvis jeg hadde vannkjøling ville jeg nok sett minst 3600 stabilt. :) Bare les litt rundt. P5B skulle også duge tror jeg. :love:

8872614[/snapback]

er ikke proff i o.c. men striker kortet mitt funker meget bra det. minne og cpu har aldri vært lettere i mine øyne. klokka core extremen min til 3.5 uten noe stress på luft, men har ikke prøvd noe høyere pga prisen på delene:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...