Locrin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei, jeg har en boomblaster som står på rommet mitt. Den blir brukt stort sett hele tiden. I det siste har jeg merket en svak skurrelyd i anlegget. Det er nesten som en liten knitring som kun kommer fram på noen frekvenser. F.eks høye toner. Jeg lurer på hva det er, kommer det til å bli værre og om det går ann å fikse det? Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Ingen hjelp å få her nei Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ingen hjelp å få her nei 8889811[/snapback] kan gjette at det er en skade på diskanthornet. then again, jeg har ikke så veldig mye peil du får vente i spenning å se om noen av "ekspertene" poster en comment Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Høres ut som om den kan være sprengt ja. Evt så kan det være du hører på musikk som er litt for hardt komprimert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvis den ikke er alt for gammel kan dette muligens være en garanti-sak hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Kjempefint at jeg endelig fikk svar. Kan ikke noe særlig selv, men høres riktig ut at den er sprengt Jeg fikk den til konfirmasjon, og er nå 18... Tviler på at jeg får igjen noe på garantien da. Har ikke kvittering heller... Mulig jeg kjøper meg den nye versjonen som også spiller mp3 cd'r... Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvis du ikke bruker den på full guffe hele tiden skjønner jeg ikke hvordan den kan bli sprent. Kanskje dårlig kvalitet på elementene (noe jeg heller er tvilsom til)? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 okristian, nå har du sjangsen til å få deg noe mer skikkelig enn en simpel boomblaster når din nåværende "endelig" er gåen Hvis du hører mye på musikk vil jeg anbefale å stikke innom Hifiklubben eller lignende butikk for å høre forskjellen som jeg garanterer er stor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå