bruker234 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 HEI, jeg har hørt folk snakke om å øke nedlastnings hastigheten på utorrent, min ligger på bare 3 kb/s nå som den har gjort lenge... bare denne torrenten da. går det an og øke hastigheten?? ikke si "ja" men si også hvordan. takk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det spørs hvor mange som seeder (deler) og hvor mange som mottar. Er det mange seedere og få mottakere kan du oppnå en høy fart (Dette bestemmes etter hastigheten på nettet ditt) Så grunner til at du har så lav fart er nok få seedere og/eller mange mottakere. Hvor rask er linjen (opp og nedlasting) din? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Svaret er vel nei om det kun er en spesiell torrent det dreier seg om. Noen seeder bare med 'microbytes' og da får man smøre seg med tålamod eller finne en annen. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) HEI, jeg har hørt folk snakke om å øke nedlastnings hastigheten på utorrent, min ligger på bare 3 kb/s nå som den har gjort lenge... bare denne torrenten da. går det an og øke hastigheten?? ikke si "ja" men si også hvordan. takk. Hvis denne hastigheten gjelder alle dine torrents så må det være en port som må åpnes.Er det kun visse torrents så er det seederne som er gjerrige på opphastigheten. Edit:var bare en torrents ja Endret 15. juni 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå