Ceba Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Formaterte nylig pc'en min og innstallerte amerikansk XP fordi jeg ikke fant min norske, uansett, jeg har mistet cd'en med alle drivere og slikt og klarer rett og slett ikke finne en som funker til skjermkortet mitt. Har sikkert lastet ned hundre ulike som liksom skal funke uten suksess. Disse har jeg lastet ned fra andre sider enn nVidia sin offisielle så hvis noen kunne være så snille og hjelpe meg i retning den jeg skal ha ville jeg være ytterst takknemlig Jeg skal forøvrig laste ned U.S. English og ikke international right? Siden jeg har amerikansk os? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Seriøst, det går meg på nervene.. uansett får jeg feilmeldingen: "Installasjonsprogrammet for NVIDA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes." Hva pokker gjør jeg? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 reset skjermkortet. slå av maskin, ta ut strøm, ta ut skjermkortet, sett det på plass, reset BIOS, start maskinen, og installer. Om dette er en OEM maskin, prøv drivere fra maskinvare leverandør, spesielt om dette er en laptop. funker ikke det, ring support for maskinen, ettersom kortet kan være defekte. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Maskinen er en Tundra 1032x. Ikke vet jeg hvem som produserer de, men kjøpte den fra psdata.no så sendte mail dit, og ettersom kundesenteret er stengt for helgen får jeg belage meg på å vente da? Virkelig ikke mulig å laste ned en enkel driver manuelt? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 om du har prøvd driver fra www.nvidia.com og den ikke vil installere seg, så kan det tyde på feil på kortet. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Fikk dette svaret på et annet forum: "GeForce Go 6600 drivers are not directly supported by Nvidia. To get the graphics driver for the Nvidia GeForce Go 6600, you'll have to get it from the notebook computer manufacturer's support web site." Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Fikk dette svaret på et annet forum: "GeForce Go 6600 drivers are not directly supported by Nvidia. To get the graphics driver for the Nvidia GeForce Go 6600, you'll have to get it from the notebook computer manufacturer's support web site." 8870113[/snapback] Da må du finne driverene på siden til produsenten av PCen din Sempron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå