Kjekssjokolade Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 ah, du lastet ned hele diskografien. Men, da synes jeg bar du skal være takknemlig da, siden det ikke kostet deg et rødt øre Jeg synes album som for eksempel Inbred Mountain, Kaleidoscalp og Island Of Lost Minds er utrulig fete å høre på, synes det er så annerledes, nytt og rått. Mens Bucketheadland albumene er fulle av syk humor og råe riff, jeg synes Buckethead er et geni, så jeg sier meg uenig i "synes ikke Buckethead er det geniet" osv. Se en DVD med Buckethead, Young Buckethead vol.1/vol.2 (som hører sammen med Acoustic Shards, altså fra tiden han var med Delli Creeps og enda tidligere), Secret Recepie, eller en eller annen Live DVD, han har en unik å interessant stil, en kunstner, som Frank Zappa. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Like greit at jeg lastet den ned også, så kan jeg bruke pengene mine på musikk jeg setter mer pris på. Kommer sikkert til å gi noen av de nevnte albumene en lytt når jeg er i humør for det, men til da holder jeg meg til Primus, som jeg synes er mye mer interessant. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Vell, hvis du liker Primus (noe jeg også gjør), sjekk ut Delli Creeps Lenke til kommentar
dask Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Mine favoritter: Soothsayer (MÅ HØRES!) Too Many humans (MÅ HØRES!) Botnus Braingate Buried Deep Stays Buried Still (MÅ HØRES!) Jordan Welcome to Bucketheadland Å regner med at det blir fler Har ikke rukket å høre alt han har enda.. men det jeg har hørt fra Electric Tears slo luften av meg. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Woho! Endelig en tråd jeg føler meg hjemme! Har "In Search of the"-samlingen, som har covrene og cd'ene tegnet og signert av guden selv . I høst kjøpte jeg et trykk av et maleri som han har malt og signert, kun 100 eksemplarer av det bildet:) Det anbefales for enhver fan av Buckethead å skaffe seg DVD-en Secret Recipe, samt sjekke ut videoene på youtube som er lagt ut av brukeren Petesbloodyhand (tror det var det han het ) Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Sitter nå å ser på Secret Recipe DVD-en te buckethead.. å må få påstå at han e virkelig en merkelig person ok.. mer enn bare merkelig.. men faen han kan spille.. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Kvar fekk du kjøpt Secret Recipe DVDen? Den må eg berre ha, er det ein artist eg vil kjøpe ALT av, så er det Buckethead. Heilt klart min yndlingsmusikar. Håpar han kjem ut med noko nytt i 08, og han har vel for vane med å peise ut 1/2 plater i året? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Første gang jeg hørte om Buckethead var vel for 2 måneder siden, ble veldig fasinert av stilen hans, låtene hans er stappa fulle med gode riff, som blir mixa på en grei måte. Plus at teknisk sett hvordan han spiller på gitaren osv. er jo helt rå. Han er den mest unike spilleren jeg har hørt så langt, ingenting som kan sammenlignes, i forhold til hvordan låtoppbygningen høres ut. Enkeltsanger: Welcome to Bucketheadland Carpal Tunnel Slug Jordan + Albumet Population Override burde høres. Han har så mange sanger + tror det var 32 album så langt, så mye å høre på. Endret 6. februar 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
Lanfour Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Hørt på buckethead en god stund nå, har ikke funnet noen CD'er på verken CDon eller platekompaniet, så har lasted ned i overkant av 500 låter av han er helt forelsket i personligheten hans. mine favoritt låter er Nottingham Lace, Machete, Soothsayer, Whitewash, ghost part 1 og 2. og så videre så mange låter som er så utrolig bra. Lenke til kommentar
Lanfour Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Woho! Endelig en tråd jeg føler meg hjemme! Har "In Search of the"-samlingen, som har covrene og cd'ene tegnet og signert av guden selv . I høst kjøpte jeg et trykk av et maleri som han har malt og signert, kun 100 eksemplarer av det bildet:)Det anbefales for enhver fan av Buckethead å skaffe seg DVD-en Secret Recipe, samt sjekke ut videoene på youtube som er lagt ut av brukeren Petesbloodyhand (tror det var det han het ) In search of the? misunner deg virkelig og de maleriene??? du har vel ikke 2 av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå