Gå til innhold

Den store Buckethead-tråden


Programvare

Anbefalte innlegg

ah, du lastet ned hele diskografien.

 

Men, da synes jeg bar du skal være takknemlig da, siden det ikke kostet deg et rødt øre :) Jeg synes album som for eksempel Inbred Mountain, Kaleidoscalp og Island Of Lost Minds er utrulig fete å høre på, synes det er så annerledes, nytt og rått. Mens Bucketheadland albumene er fulle av syk humor og råe riff, jeg synes Buckethead er et geni, så jeg sier meg uenig i "synes ikke Buckethead er det geniet" osv. Se en DVD med Buckethead, Young Buckethead vol.1/vol.2 (som hører sammen med Acoustic Shards, altså fra tiden han var med Delli Creeps og enda tidligere), Secret Recepie, eller en eller annen Live DVD, han har en unik å interessant stil, en kunstner, som Frank Zappa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Mine favoritter:

 

Soothsayer (MÅ HØRES!)

Too Many humans (MÅ HØRES!)

Botnus

Braingate

Buried Deep Stays Buried Still (MÅ HØRES!)

Jordan

Welcome to Bucketheadland

 

Å regner med at det blir fler ;) Har ikke rukket å høre alt han har enda.. men det jeg har hørt fra Electric Tears

slo luften av meg.

Lenke til kommentar

Woho! Endelig en tråd jeg føler meg hjemme! Har "In Search of the"-samlingen, som har covrene og cd'ene tegnet og signert av guden selv :woot: . I høst kjøpte jeg et trykk av et maleri som han har malt og signert, kun 100 eksemplarer av det bildet:)

Det anbefales for enhver fan av Buckethead å skaffe seg DVD-en Secret Recipe, samt sjekke ut videoene på youtube som er lagt ut av brukeren Petesbloodyhand (tror det var det han het ;) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Første gang jeg hørte om Buckethead var vel for 2 måneder siden, ble veldig fasinert av stilen hans, låtene hans er stappa fulle med gode riff, som blir mixa på en grei måte.

Plus at teknisk sett hvordan han spiller på gitaren osv. er jo helt rå.

 

Han er den mest unike spilleren jeg har hørt så langt, ingenting som kan sammenlignes,

i forhold til hvordan låtoppbygningen høres ut.

 

Enkeltsanger:

Welcome to Bucketheadland

Carpal Tunnel Slug

Jordan

 

+ Albumet Population Override burde høres.

 

Han har så mange sanger + tror det var 32 album så langt, så mye å høre på.

Endret av victoryseieren
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hørt på buckethead en god stund nå, har ikke funnet noen CD'er på verken CDon eller platekompaniet, så har lasted ned i overkant av 500 låter av han :p er helt forelsket i personligheten hans. mine favoritt låter er Nottingham Lace, Machete, Soothsayer, Whitewash, ghost part 1 og 2. og så videre :p så mange låter som er så utrolig bra.

Lenke til kommentar
Woho! Endelig en tråd jeg føler meg hjemme! Har "In Search of the"-samlingen, som har covrene og cd'ene tegnet og signert av guden selv :woot: . I høst kjøpte jeg et trykk av et maleri som han har malt og signert, kun 100 eksemplarer av det bildet:)

Det anbefales for enhver fan av Buckethead å skaffe seg DVD-en Secret Recipe, samt sjekke ut videoene på youtube som er lagt ut av brukeren Petesbloodyhand (tror det var det han het ;) )

 

 

In search of the? :ohmy: misunner deg virkelig :innocent: og de maleriene??? :ohmy::ohmy: du har vel ikke 2 av dem? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...