gjest100 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 HeiHei! I dag fikk jeg vite at jeg kommer opp i muntlig eksamen i geografi, noe jeg forsåvidt synes er greit.. men kunne desperat trengt noen forslag til problemstillinger jeg kunne jobbet videre med? Temaene jeg har å velge mellom er; Demografi Klima Landformer og Næringer Så om noen har noen passende problemstillinger til et av disse temaene hadde jeg satt pris på litt hjelp:D Lenke til kommentar
andeik Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 HeiHei! I dag fikk jeg vite at jeg kommer opp i muntlig eksamen i geografi, noe jeg forsåvidt synes er greit.. men kunne desperat trengt noen forslag til problemstillinger jeg kunne jobbet videre med? Temaene jeg har å velge mellom er;Demografi Klima Landformer og Næringer Så om noen har noen passende problemstillinger til et av disse temaene hadde jeg satt pris på litt hjelp:D 8868799[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=780869 Jeg tok for meg demografi og overbefolkning og fikk 5+ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 da trådstarter har startet tre like tråder stenges denne. diskusjonen kan fortsette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg