jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Prosessen system begynnte i dag å bruke 100% av cpuen min noen som vet hvorfor jeg har ikke gjort noe spesielt annet en å innstalere nye drivere til skjermkortet. Jeg er nok så sikker på at det står noe på forumet men søkefunksjonen var visst utav drift (fikk bare failed to alocate memory in line bla bla bla) Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du kan jo trykke alt-ctrl-del gå inn på "Prosseser" og sjekke hva som bruker CPU'n Så vet du hvor feilen ligger Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Det er det jeg har gjort og der står det at prosessen "system" bruker 100% av cpuen og 216 kb ram. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 rart... Du er sikker på at du ikke har no virus ? Husker når jeg var på TG var det et virus som gikk rundt om i nettverket som gjorde at PC'n var helt ubrukelig... Jeg måtte reinstallere XP... Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du har ikke prøvd å tweake maskinen da? Jeg gjorde det en gang, og cpu kjørte med 100% hele tiden, måtte reinstallere Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du kan prøve denne. http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Dette må være det absolutt snåletste jeg har vert borti, jeg ganske enkelt dro ut laderen (har laptop) og satte den inn igjen så var alt helt fint igjen Takker for alle innspil i tråden. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det hørtes merklig ut. HAr vel noe med det programmet som styrer strømsparing å gjøre da Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Det ble min konklusjon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå