Gå til innhold

Cheeseburger - hvilken ost?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cheddaren som selges på Lidl er ikke så værst. Den har fargen du snakker om, og fåes kjøpt i skiver. Husker ikke prisen da.  :hrm:

8890743[/snapback]

17 kroner.

Eller, 16,80 kroner er vel mer korrekt.

Jeg har brukt denne osten på burgere i 2 år nå, herlig! :D

Ellers fortalte kompisen meg at han bruker ridderost.

Men cheddaren de selger på Lidl er det nærmeste man kommer skikkelig god cheeseburger-ost etter at Tine Burgerost hoppa av markedet.

Lenke til kommentar
Tine solgte før "Burgerost" som var skikkelig perfekt for vel, burgere. Dog sluttet de desverre å selge den typen ost for et par år tilbake.

8877177[/snapback]

det er vel "burgerosten" fra tine som brukes på big tasty..., bruker selv burgerost på mine burgere jeg servere ... men om de selger dem i butikkene vet jeg ikke... jeg får dem inn i 2,5kg pakkninger..

8899216[/snapback]

Overnevnte har jeg skriftlig fra Tine, de så vel desverre ikke noe marked for osten.

(muligens noe å gjøre med at jeg bare fant den i en eneste butikk når den var i salg en skjelden gang.)

Lenke til kommentar

heh.. da lyger dem... jeg kjøper inn 2 esker med "Burgerost" fra tine.. den heter burgerost , firkanta sneier, og det er vel kanskje 30 i hver pakke og det er 4 pakker i hver eske hvis jeg ikke tar helt feil... så jeg vet med sikkerhet at de fortsatt produserer "burgerost" hos tine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...