SisteBert Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har du bilde av den cheddaren MC'ern bruker? 8881763[/snapback] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Cheddaren som selges på Lidl er ikke så værst. Den har fargen du snakker om, og fåes kjøpt i skiver. Husker ikke prisen da. 8890743[/snapback] 17 kroner. Eller, 16,80 kroner er vel mer korrekt. Jeg har brukt denne osten på burgere i 2 år nå, herlig! Ellers fortalte kompisen meg at han bruker ridderost. Men cheddaren de selger på Lidl er det nærmeste man kommer skikkelig god cheeseburger-ost etter at Tine Burgerost hoppa av markedet. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 den osten selger de i syden. den inneholder ca 45% fett :S Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det stopper meg ikke fra å fråtse i den uansett, så fettinhold er egentlig irrelevant Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 det er vel "burgerosten" fra tine som brukes på big tasty..., bruker selv burgerost på mine burgere jeg servere ... men om de selger dem i butikkene vet jeg ikke... jeg får dem inn i 2,5kg pakkninger.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tine solgte før "Burgerost" som var skikkelig perfekt for vel, burgere. Dog sluttet de desverre å selge den typen ost for et par år tilbake. 8877177[/snapback] det er vel "burgerosten" fra tine som brukes på big tasty..., bruker selv burgerost på mine burgere jeg servere ... men om de selger dem i butikkene vet jeg ikke... jeg får dem inn i 2,5kg pakkninger.. 8899216[/snapback] Overnevnte har jeg skriftlig fra Tine, de så vel desverre ikke noe marked for osten. (muligens noe å gjøre med at jeg bare fant den i en eneste butikk når den var i salg en skjelden gang.) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 heh.. da lyger dem... jeg kjøper inn 2 esker med "Burgerost" fra tine.. den heter burgerost , firkanta sneier, og det er vel kanskje 30 i hver pakke og det er 4 pakker i hver eske hvis jeg ikke tar helt feil... så jeg vet med sikkerhet at de fortsatt produserer "burgerost" hos tine.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 http://www.matgrossisten.no/NettbutikkProduktVis.asp?id=3377 Den saken? Den jeg tenker på var i "forbrukervennlig" størrelse. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 der ja.. der har me oste sin.. tine burgerost.. finnes sikkert på storcash i haugesund.. der kan alle handle.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen av disse store kjedene som bruker såkalt syntetisk ost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå