Eivinde Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har fått en gammel PC med en W2k-lisens klistret til den. Er det mulig å laste ned CD lovlig, for så å installere med lisensen jeg har? Takker Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Selvfølgelig er det mulig, men er ikke sikker på om det er "lovlig". Hva med å sende en e-post til Microsoft Norge å spørre? Dersom du beviser at du har en gyldig lisens, sender de sikkert en gratis CD mot at du betaler porto e.l. - EA gjør i hvert fall dette. Endret 15. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har fått en gammel PC med en W2k-lisens klistret til den. Er det mulig å laste ned CD lovlig, for så å installere med lisensen jeg har? Takker 8868608[/snapback] Å laste ned f.eks. ISO-fil er så vidt jeg vet fullt lovlig, så lenge man har en lovlig kjøpt lisens. Dette er hva jeg har hørt, i hvert fall. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Får se om jeg finner en ISO, hvis ikke får jeg kontakte Microsoft Norge. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 MS kanke hjelpe deg. Lisensen følger maskinen, så du trenger en plate som støtter den lisensen, feks W2K m. SP2 NOR. om det står så. finner du ikke plate, må du kjøpe nytt OS med ny plate, reglene for OEM er ganske klare fra MS. Kun en plate perr OEM lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå