Petrit Holmgaard Gerxhaliu Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei! Jeg har et geforce4 ti4200 kort som har VIVO. Problemet er at kvalitet på bildet på tv'en er elendig og det er så å si uleselig. Jeg hadde tidligere et geforce3 ti200 kort og jeg hadde samme problemet med dette, og jeg er rimelig lei av dette! Jeg bruker en svhs kabel som jeg plugger inn i en slags universal adapter. . Denne er et par år gammel og fulgte med på et video kamera. Kan det være denne som er problemet? Kan noen hjelpe meg?(PS: Det hadde vært fint hvis noen av dere kunne vise meg noen bilder av kvaliteten på deres tv-ut) På forhånd takk! Lenke til kommentar
cpy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har du ikke visst det, det har alltid vært elendig TV-out på absolutt(nesten) alle kort som nesten finnes på markedet....... :wink: Lenke til kommentar
Petrit Holmgaard Gerxhaliu Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Småfett! På tide at jeg fant ut det da! :o Åssen er det å spille på tven da? Hakke fått installert noen spill ennå kjønner du! Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 vel syns jeg har bra bilde jeg da men.... :oops: filmer og spill går ann det men(går mest i ps2 på tv´n da!) desktoppen blir ikke så lett å lese! men har vært borti at jeg har fått satt på en annen kanal en vanlig og da blei bildet #¤%! det var av3-s istedenfor vanlig av3! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei! Jeg har et geforce4 ti4200 kort som har VIVO. Problemet er at kvalitet på bildet på tv'en er elendig og det er så å si uleselig. Jeg hadde tidligere et geforce3 ti200 kort og jeg hadde samme problemet med dette, og jeg er rimelig lei av dette! Feilen ligger vel kanskje i adapteret? Det tror jeg. Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 da ville jeg bare bytta det hvis du er så sikker at der er der feilen ligger! :wink: Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 kjører selv gainward ti4600 med vivo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå