ar3dbear Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg gikk inn på playstation store og putta tekken i "handlekurven", så skulle jeg betale og begynne å laste ned, men i det den skal laste ned så brytes kontakten med internett, og jeg får opp feilmelding (at jeg har mistet kontakten med internett.) Når jeg igjen er online så ser jeg at pengene er trekt fra kontoen min, og jeg finner ikke Tekken noen plass.. ikke under downloads og ikke på ps3n.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kontakte kundeservice kanskje? Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hmm, sikker på at den ikke ligger under downloads? det samme har skjedd med meg noen få ganger, og da klarer jeg å finne igjen fila i lista over downloads i PS store... Jeg gikk inn på playstation store og putta tekken i "handlekurven", så skulle jeg betale og begynne å laste ned, men i det den skal laste ned så brytes kontakten med internett, og jeg får opp feilmelding (at jeg har mistet kontakten med internett.) Når jeg igjen er online så ser jeg at pengene er trekt fra kontoen min, og jeg finner ikke Tekken noen plass.. ikke under downloads og ikke på ps3n.. hva skal jeg gjøre? 8868537[/snapback] Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hvis du brukte background downloading så kanskje den surrer å går i bakgrunnen? men da skal du se et ikon over ps store. Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det ligger ingen plass, så jeg får vel kontakte kundeserivce og høre.. Mail som er best? eller kan jeg ringe de? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg fikk samme problem. Men jeg gikk inn på Tekken senere (klikket på spillet i PSStore) og fikk da lastet det ned. Har du prøvd dette? Lenke til kommentar
albions Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det skal vell gå an å laste ned spillet på nytt gratis Endret 17. juni 2007 av albions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå