Korka Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg får ikke lyd i Logitech X-540 5.1 høytalerne mine! Jeg bruker et creative sp-live 24bits lydkort som er installert, og driverne er installert også! Hvordan får jeg lyden til å virke egentlig? Lydkortet er på rett plass og det er helt fint, men hva er galt med høytalerne mine? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har du prøvd med andre høgtalarar, og det virkar bra? I så fall har det vel ikkje så mykje med at maskina ikkje verker. Lukke til! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Prøv og koble høytalerene til noe annet og se om de funker der. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) ok!.... jeg har ikke anledning til å prøve de på noe annet! Endret 15. juni 2007 av korka Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 ok!.... jeg har ikke anledning til å prøve de på noe annet! 8868552[/snapback] Hei. Her er en link til manualen på norsk som du kan laste ned, dette har sikkert noe med innstillinger for høyttaler oppsett for kortet. http://no.europe.creative.com/support/down...ive%21+24%2Dbit Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 det sto ikke noe særlig om noe instillinger... Jeg har konfigurert instillingene i kontrollpanelet mange ganger men det virker ikke! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har dei virka før, eller er det no problemet har oppstått? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 høytalerne fikk jeg i dag, første gang jeg prøver de! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 har du sjekket om andre type høytalere fungerer på pcen?? Har den gir lyd i det hele tatt-.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 jeg skal prøve noen andre høytalere på pc'en... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg tror jeg vet hva som er skjedd... Jeg har koblet ut høytalerne og jeg har prøvd et par øreklokker på alle utgangene og også på øreklokke utgangen på høytalerne også og det kommer ingen lyd!... Da er det drivere eller noe da, kanskje lydkortet som er ødelagt... tror dere ikke det ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jo, skulle vel tru det, litt rart at du nærmast utelukka det i 1# post... Kva lydkort har du? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 De virker nå forresten, det var et at det sto på digital input, noe jeg ikke har... Men nå er det noe i windows som har gjort at høytalerne ikke virker (bare i winamp) så jeg må installere windows... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå