Gå til innhold

Bilde av supersøt hund.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var et veldig bra bilde. Det eneste jeg kom på å påpeke, var at labben var blitt kuttet av nederst i bildet.

Bildet ser nesten sort-hvitt ut, hadde det ikke vært for de brune øynene (og litt farge på hellene bak). Det synes jeg var kult.

Lenke til kommentar
Synes det var et veldig bra bilde. Det eneste jeg kom på å påpeke, var at labben var blitt kuttet av nederst i bildet.

Bildet ser nesten sort-hvitt ut, hadde det ikke vært for de brune øynene (og litt farge på hellene bak). Det synes jeg var kult.

8868687[/snapback]

Den labben er faktisk ikke kuttet bort fra bildet, fikk den bare ikke helt med. Tusen takk uansett :)

Endret av HenrikTheGuitar
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vet ikke jeg ... Fikk litt sånn "Cujo"-følelse. Mulig det hadde noe med øynene på dyret, og refleksen i disse. Den ser ikke bare snill ut, etter min mening, men er sikkert det da. :)

Lenke til kommentar

8868687[/snapback]

Den labben er faktisk ikke kuttet bort fra bildet, fikk den bare ikke helt med. Tusen takk uansett :)

8868825[/snapback]

Fint fanget bilde :)

Var nok ikke ment som kuttet bort i redigeringa tenker jeg. Var nok mer ment som kuttet bort i komposisjonen. Prøv å tenke på hva som kommer med i bildet videre så blir det nok veldig bra. Etter hvert så gjør man sånne ting automatisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...