Krom-stag Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei igjen! Jeg slenger ut et bilde av min gode venn(M-Gard) sin hund. Denne hunde er super søt og heter Tapper. Ikke no spess redigering gjort på bildet. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Synes det var et veldig bra bilde. Det eneste jeg kom på å påpeke, var at labben var blitt kuttet av nederst i bildet. Bildet ser nesten sort-hvitt ut, hadde det ikke vært for de brune øynene (og litt farge på hellene bak). Det synes jeg var kult. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjempeflott border-collie dette her! Tøff vinkel, genialt uttrykk på hunden, veldig fine farger og dybde. Det med labben er allerede påpekt. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Synes det var et veldig bra bilde. Det eneste jeg kom på å påpeke, var at labben var blitt kuttet av nederst i bildet.Bildet ser nesten sort-hvitt ut, hadde det ikke vært for de brune øynene (og litt farge på hellene bak). Det synes jeg var kult. 8868687[/snapback] Den labben er faktisk ikke kuttet bort fra bildet, fikk den bare ikke helt med. Tusen takk uansett Endret 15. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Flott bilde! Har ikke så mye å si, bortsett fra det som allerede er nevnt Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kult bilde .. Skikkelig ren og pen hund må jeg si Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vet ikke jeg ... Fikk litt sånn "Cujo"-følelse. Mulig det hadde noe med øynene på dyret, og refleksen i disse. Den ser ikke bare snill ut, etter min mening, men er sikkert det da. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Synes det var et veldig bra bilde. Det eneste jeg kom på å påpeke, var at labben var blitt kuttet av nederst i bildet.Bildet ser nesten sort-hvitt ut, hadde det ikke vært for de brune øynene (og litt farge på hellene bak). Det synes jeg var kult. 8868687[/snapback] Den labben er faktisk ikke kuttet bort fra bildet, fikk den bare ikke helt med. Tusen takk uansett 8868825[/snapback] Fint fanget bilde Var nok ikke ment som kuttet bort i redigeringa tenker jeg. Var nok mer ment som kuttet bort i komposisjonen. Prøv å tenke på hva som kommer med i bildet videre så blir det nok veldig bra. Etter hvert så gjør man sånne ting automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå