supoman Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei, Tror det er på tide å bygge en gaming pc men jeg trenger hjelp/anbefalinger; Skal bruke ca. 6000-7000 kr.. For det første er jeg veldig usikker på om jeg burde kjøpe intel core 2 duo, eller Amd athlon 64 x2.. Hvilket er "bedre" for å si det sånn? Og hva slags hk anbefaler dere? Ram brikker? Og når det gjelder skjermkort, så har jeg tenkt å kjøpe denne; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326958 Er dette et OK skjermkort? Takk for deres tid.. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hei Jeg ambefaler sterkt at du kjøper C2D, da denne er rett og slett mye bedre. Eventuelt E6600 eller E6400 Når det gjeller hk, så ville jeg gått for et ASUS. Ram er jeg litt usikker på, men jeg har hørt at crucial skal ha bra ram. Skjermkortet er bra det, men vil du ha mer futt, så velger du 8800 GTS 320. Lykke til med pcen da! Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vil anbefale å kjøpe et skjermkort som støtter DirectX 10, altså 8xxx serien til nvida eller 2xxx serien til ATi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå