Boralis Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Det er oppdaget en feil på disse som gjør at lyset slår seg av,dette har jeg nevnt tidligere i en annen post. I dag var jeg i kontakt med forhandler som kunne opplyse at jeg ville få en ny nuvi i erstatning for den jeg har,denne får jeg førstkommende mandag. Så til alle som har problem med disse,ta kontakt med butikken du kjøpte den i . Endret 15. juni 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 I dag fikk jeg den nye nuvien men det viste seg at den hadde samme problemet. Så jeg har vært i kontakt med Garmin og den norske importøren og de garanterer en ny software innen en ukes tid. Denne blir lagt ut på Garmin.com og kan fritt lastes ned,de som ikke ønsker å gjøre dette selv kan ta med seg enheten til nærmeste forhandler og dær få den oppdatert gratis . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Garmin bekrefter problemet og det er anntydet at ny software skal være klar innen 30.06.07. Heisan, problemet er lokalisert og ingeniørene jobber på spreng for å få laget en ny software. Det er lite vi kan gjøre for at dette skal gå raskere all den tid de jobber med dette allerede. Når ny software er klar legges den ut her: http://www8.garmin.com/support/blosp.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå