Mikkel™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Fikk denne prossesoren i postne nå nettop. Tok ut alt og merket at det ikke fulgte med kjøle pasta på tube men derimot ett tynt mørkegrått lag, under Kjøleribbene til vifta. Derfor lurte jeg på: Er det tynne mørkegrå laget kjølepastaen? mvh ~Xav Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Fikk denne prossesoren i postne nå nettop. Tok ut alt og merket at det ikke fulgte med kjøle pasta på tube men derimot ett tynt mørkegrått lag, under Kjøleribbene til vifta.Derfor lurte jeg på: Er det tynne mørkegrå laget kjølepastaen? mvh ~Xav 8868091[/snapback] ja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Da så takk for svar, om det er noen moderatorer i nærheten så kan de vel kanskje, stenge tråden? Fikk jo svar på det jeg spurte om Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Neste gong prøv å ha ein litt meir beskrivandes emnetittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg