Goscinny Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Det ble en litt dårlig emnetittel, men anyways ... Jeg har en gammel dell-PC. Fra det kabinettet skal jeg bruke USB-front-tingen. Det jeg lurer på er om den kontakten passer på mitt ASUS-HK? Jeg vet at DELL-PC-er ofte er litt unike, blant annet med ATX-kontakten til HK. Kan ta bilde om dere ikke skjønner helt hva jeg mener ... Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Det ble en litt dårlig emnetittel, men anyways ... Jeg har en gammel dell-PC. Fra det kabinettet skal jeg bruke USB-front-tingen. Det jeg lurer på er om den kontakten passer på mitt ASUS-HK? Jeg vet at DELL-PC-er ofte er litt unike, blant annet med ATX-kontakten til HK. Kan ta bilde om dere ikke skjønner helt hva jeg mener ... Goscinny 8867908[/snapback] hvis kontakten passer(det ser du på pins osv), så skulle den passe fint. Problemet blir jo da å få slått den løs fra kabinettet. Hvis ikke jeg husker feil så er den ganske godt klistra fast Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Neida. Den har vært ute lenge Men er du sikker på at DELL ikke har byttet rundt på noen pinner bare for å være slemme mot meg? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå