Gå til innhold

starte ny char


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ikke noe rerolling for meg før sommerferien er ferdig. Ei heller noen videre spilling på min 70 warlock. :cry: Mamma sa at ganske godt poeng. Om jeg kjøper nytt gaming-card vil jeg være hjemme ca 10 dager av det. De 10 dagene er jeg sannsynligvis sammen med venner. Er faktisk litt enig så da vil den lange pausen, siden 16. mai klokka 15:19 faktisk, vare enda litt lenger. Men er tilbake etter sommerferien, og det for fullt!

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det etter jeg skrev sist.

Har kommet fram til at jeg trenger en alt character å spille på når jeg går lei all tankinga.

 

Spiller dere "nye" på Sylvanas?

Noen klasse dere synes er lette å levle? (har warrior, shaman og druid fra før)

Har mest lyst på en pure dps class, tenkte litt på hunter.

Lenke til kommentar
Vi "nye" spiller på sylvanas, er vel 4 aktive her fra forumet.... Mye artige diskusjoner i /gchat  :p'

 

Edit: angående class vet jeg ikke helt faktisk.... Prøvd en caster kanskje?

8917604[/snapback]

ah, glemte å skrive det. Har en lvl 48 warlock også.

Men kan jo alltids prøve huntard, rogue eller lignende.

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på det etter jeg skrev sist.

Har kommet fram til at jeg trenger en alt character å spille på når jeg går lei all tankinga.

 

Spiller dere "nye" på Sylvanas?

Noen klasse dere synes er lette å levle? (har warrior, shaman og druid fra før)

Har mest lyst på en pure dps class, tenkte litt på hunter.

8917036[/snapback]

Hunter og warlock er vel det letteste å levle tenker jeg. Nå har du jo en lock, så jeg ville gått for Hunter. Har prøvd litt druid selv, lvl 38-39, og det var grise-lette saker å levle/grinde/solo eliter. Grinde med pusen, og HoT'e seg selv mens man bjørner litt mot eliter.

 

Så Druid kan jo være et godt alternativ, selv om det visstnok skal være råkjipt i starten.

 

Edit: Du hadde visst Dr00d fra før og >.<

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Når vi kom inn på temaet. Hva er egentlig lettest å levle av Hunter og Warlock? Skal starte ny (ikke på Sylvanas desverre, siden det skal være alliance). Og må bli noe som går raskt.

 

Edit: Spiller forresten MYE PvP, så vil ha noe som er kjekt i BG's, om det skulle ha noe innvirkning. :p

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...