Gå til innhold

starte ny char


Anbefalte innlegg

Noen som har blitt litt småsugen på å levle opp en ny character? (horde), ja, er sugen selv, men hadde vert kult med en nordmann å spille med. Selv er eg sugen på mage eller hunter siden eg har 70 warrior, warlock og rogue. Om noen er interesert så drop en note.

 

Fordel om du ikke har noe sosialt liv, så du har tid til å spille mye.

 

 

Har ventrilo server så vi kan snakke og bli emo på hverandre når vi gjør en feil.

Endret av SunChaser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkuratt tenkt å starte en char, så det kunne vært moro det.

8867927[/snapback]

 

Noen planer om hvor du har tenkt å spille? Selv liker eg battlegroup`en som Tarren Mill/Grim Batol/Vek`nilash og dem er i, siden latency fra norge er og har altid vert meget bra.

 

Har du noe mer konkret plan angående din nye character? :p

Lenke til kommentar

Nettop startet en BE Hunter på Vajsh, følger joanas så skal prøve å ha litt speed hele veien! Er lvl 9 nå men starter du skal du klare å ta meg igjen =)

Har også ett par venner som spiller der med mage og rogue rundt 40 så litt hjelp er det også å få.

Endret av toranv
Lenke til kommentar
Nettop startet en BE Hunter på Vajsh, følger joanas så skal prøve å få ha litt speed hele veien! Er lvl 9 nå men starter du skal du klare å ta meg igjen =)

Har også ett par venner som spiller der med mage og rogue rudnt 40 så litt hjelp er det også å få.

8868085[/snapback]

 

Hva kaller du deg?

Lenke til kommentar
Jeg skal starte en horde char på sylvanas nå.. Er et par andre fra forumet som har gjort det samme i dag.. I tillegg er det flere her som har høy level chars der så boosting kan det vel kanskje bli :)

8871198[/snapback]

Har en 14 paladin der, men har ikke lyst på en paladin i 70 når jeg hører hva kameraten min sier om dem. (Ja, han spiller pala selv)

 

Ser mørkt ut når det kommer til å transferre warlocken min dit, så kommer til å lage en eller annen character der og rolle PvP for godt denne gangen.

 

Tror jeg kommer til å fortsette å spille warlock og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...