sibbi Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 rt det noen som har et tips på et bra cd cover prog/cd etiketter. nero prog buker jeg i dag,vil ha et som er litt bedre vis noen har et tips så takker jeg for det. på forhånd takk for hjelpen. :wink: Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Er det ingen som har et tips om programmer til å lagge cover og label til cder. håper noen kan hjelpe meg det haster litt Lenke til kommentar
sibbi Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Det er program jeg er på jekt etter ikke sider hvor jeg kan laste ned COVER TIL CDER.Men prog til å lage cover på mine egne cder. Håper noen forstår dette nå da Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvis du aldri har vært inne på www.cdcovers.cc før, så kan jeg fortelle at det alltid har vært en link eller download feature der til et glimrende program som heter CoverXP. Linken finner du i venstre marg under overskriften COVER SOFTWARE Skulle du ikke klare å finne den, klikk her: www.coverxp.com Lag bildene som du ønsker i hvilket som helst fotoredigeringsprogram, eller PowerPoint, Word eller hva som helst (og bruk Print Screen funksjonen på tastaturet, eller save as picture). Bruk så disse bilde-filene i CoverXP. Ellers så følger det jo med et greit program i Nero-pakken da. Nero Cover Designer mener jeg det heter. Nero finner du på www.ahead.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå