Noel Leon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Her er broren min (høyre i bildet) under NM i Pokémon. De fleste bildene jeg tar blir veldig kornete. Noen råd? Edit: Hmm ISO-1000 var kanskje ikke det beste valget Gleder meg til å lese hva dere sier Endret 15. juni 2007 av noelleon Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 NM i Pokêmon?! Hva f*en? :!: Kan man spille noe fornuftig med slike kort? Bildet er ikke preget av noe spesielt motiv, og det tekniske var heller ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Mange som tjener en god lønn ved å spille Pokémon kortspill. Var det slik at du bare måtte svare på tråden fordi det var Pokémon i bildet? Jeg føler du bringer veldig lite konstruktivt til tråden. Takk skal du likevel få for at du kommenterte. Endret 15. juni 2007 av noelleon Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg synes kanskje du har kuttet litt for mye av broren din på høyre side. Han blir litt "halv". Samtidig synes jeg det litt oppgitte uttrykket på den asiatiske gutten ved siden av var ganske morsomt, så det hadde vært synd om ikke han ble med også. Men slik som bildet er nå, er det litt vanskelig å se at det er din bror som er hovedmotivet. Det ser ikke ut som du har siktet på ham, eller på noe annet, egentlig. Og til sist: NM i Pokémon. Hehehe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kanskje ta bilde fra en annen vinkel, der broren din er mer i fokus? Så ha blitz og mindre ISO. Da blir det klarere. Så må jeg også bare få si: NM i Pokemon: Rofl:p Trodde Pokemon var ut for 2-3 år siden, menmen, får ønske han lykke til Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg skal huske på å ha bedre fokus på at motivet vises neste gang. Skulle tatt bildet fra en annen vinkel, som Dranc påpeker. Jau, blitz og mye mindre ISO ville vært tingen Var ikke mye jeg gjorde riktig på det bildet. Det var synd, jeg likte faktisk det bildet der veldig godt. Pokémon har faktisk vokst sinnssykt de seneste årene. Var ny rekord for antall deltakere i turneringen, faktisk. Det er ikke en dårlig hobby akkurat Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvis pokemon er slik som magic så har han vel en god del kort nedover til høyre, du burde ha tatt med dem, samt hele broren din. Ungen til venstre var litt artig å ha med, han så frustrert ut Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Var ikke mye jeg gjorde riktig på det bildet. Det var synd, jeg likte faktisk det bildet der veldig godt. 8869383[/snapback] Når du sier at du liker bildet, så er jo det det viktigste! Samme hva en gjeng forumfolk sier. (Min favorittdel av bildet er riktignok den oppgitte gutten til venstre, hehe) Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Broren min hadde ikke med seg så mye kort. Her er en tass som tok helt av derimot: Mrbard, jeg er enig i det at min egen mening betyr mye, men jeg setter utrolig stor pris på hjelp og kritikk fra dere "forumfolka" likevel. Hehe, nesten alle hadde en variant av de fjesene du ser på det bildet under turneringen. Endret 17. juni 2007 av noelleon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå