Gå til innhold

New Assassin's Creed info, demo next month?

T-Bear91

Anbefalte innlegg

New Assassin's Creed info, demo next month?

Posted Jun 14th 2007 5:00PM by Richard Mitchell

Filed under: News

Speaking to Eurogamer, Ubisoft's Jade Raymond revealed some tasty new bits of info regarding Assassin's Creed, one of the Xbox 360's most anticipated titles. First and foremost, a demo is evidently planned for next month, though the article makes it unclear whether this will be an Xbox Live Marketplace demo or a public demonstration. Of course, we'd be excited about either, but just a twinge more excited about a playable demo. Raymond also refuses to comment on theories around the game's plot elements, though Veronica Mars fans already know the full story.

Raymond does reveal that helping certain people in the game will net players several new strategic options. Previously, we heard about helping monks in order to gain their help in later missions. Apparently this extends to other groups. Apparently, each group will inhabit different areas of a city, allowing players to utilize them during escapes. For example, save village women from military abuse, and their husbands will block guards that chase you. All you have to do is remember where these men live when you're making your escape.

Finally, remember the leap of faith that ended the recent trailer? That is a move taken directly from the game, though conceivably a player would know where he was going to land. In context, a player might climb a tall building to evade capture and then leap off the top into a bale of hay. When guards finally make it to the top of the building, the player will seem to have disappeared.

All in all, it sounds like great stuff. Here's hoping we do see a demo next month.

http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/14/ne...emo-next-month/

kanskje det kommer en demo :) håper det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er vel meget sannsynlig de har en spillbar build til E3, og det er vel ikke utenkelig at denne blir tilgjengelig på marketplace og playstation store også.

Lenke til kommentar
Den Demoen, Er det vi som laster den ned eller no? Kan vi spille den, eller er det bare E3 folk ?

8879689[/snapback]

Er litt usikker på dette, men mener de lot folk hjemme få prøve de samme demoene via xbox live, som de hadde på gulvet @ E3.

Men jeg hadde ikke 360 på den tiden, men jeg syns å huske noe slikt.

Lenke til kommentar

Blir det sånn kanskje sånn da? Men da er det vel på PS3 også ?

PS: Akkurat meld meg inn i PS Network XD

Jeg bare sa jeg var 20 år jeg, Laster ned mange kule Demoer, så skal jeg kjøpe tekken etter på XP

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om demoen kommer i sommer ettersom dette spillet ble bekrefta i går/i dag av Ubisoft å være et spill som blir lansert 9 november. Tror heller demoen kommer i høst hvis den kommer.

September

* Settlers VI (PC) -- 7 September

* Dark Messiah: Elements (Xbox 360) -- 7 September

* Brothers in Arms: Double Time (Wii) -- 21 September

October

* Naruto: Rise of a Ninja (Xbox 360) -- 19 October

November

* Assassin's Creed (PS3, Xbox 360, PC) -- 9 November

* Brothers in Arms: Hell's Highway (PS3, Xbox 360, PC) -- 16 November

* Rayman Raving Rabbids 2 (Wii, DS) -- 16 November

* Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (Xbox 360, PC) -- 16 November

* Haze (PS3) -- 23 November

* Haze (Xbox 360, PC) -- 30 November

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78000

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...