Gjest Slettet+546574 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heizan Godt nyttår, alle sammen! Jeg har et problem; Jeg bruker CoffeeCup FTP (CC) til å overføre filer til serveren hvor hjemmesiden min ligger. Jeg kan browse alle mapper på PCen min i CC-exploreren.... men ikke default mappa til XP; 'My webs' ?! Vet noen hvorfor / hva jeg kan gjøre for å få dette til? Grunnen til at jeg vil benytte denne mappa og ikke en egen-opprettet, er at jeg bruker FrontPage til å lage sidene. Og hvis jeg åpner My Webs mappa, åpnes sidene som en egen web hvor alle referanser stemmer ut via FTP. Eneste forskjell jeg kan se på denne mappa og de jeg kan browse i CC er at 'My Webs' settes tilbake til skrivebeskyttet om jeg prøver å endre dette. Takker for alle forslag og svar! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 "My Webs" er en spesial mappe, og kaffekopp programmet er så dårlig at det ikke skjønner det. Jeg fjernet programmet, og brukte explorer i steden. Skriv enkelt og greit: ftp://brukernavn:[email protected] (dette hvis du har start.no) Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Enig med han andre her. Kaffekopp er alt for dårlig. Kan ikke forstå at du absolutt skal bruke dette programmet.. 8) Hva med cute ftp? Har du prøvd det? Selv sverger jeg til macromedia dreamweaver. Dropp både kaffekopp og fronpage, og begynn å bruk dreamweaver slik som kjæresten din gjør.. hehe :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hehe Har bytta nå - til Ftp Explorer. Funker så fint, atte. Selv om kjæresten er meget klok, blir det nok ikke MacroMedia enda - kanskje.. tror jeg.. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå