klatten Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Merker at nervene begynner å komme nå, ja... Noen andre her som har vært oppe i samfunnskunnskap i 1. klasse på vid. gående til eksamen? Sleng inn noen av erfaringene deres og kanskje noe om åssen det funker, får vi oppgaver? Eller skal man bare si alt man kan? Pisser snart på meg. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 skal ha på tirsdagen som kommer, kom gjerne med tips etterpå Lenke til kommentar
klatten Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 skal ha på tirsdagen som kommer, kom gjerne med tips etterpå 8868097[/snapback] Sorry, ble ikke noe tips fra min side... Fikk 6 på den eksamenen. Skulle bare mangle, for jeg kunne se gjennom papiret som skulle dekke for oppgavene jeg kunne velge. :!: Da valgte jeg selvfølgelig de oppgavene som passet meg best. Spurte læreren om en liten ting, og mens hun sto og greiet ut om det jeg spurte om, benytta jeg sjansen til å kikke over alle oppgavene. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Fikk 6 jeg å, null stress:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå