straightchip Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg forsøker å koble til det trådløse nettet hjemme med laptopen min, men får ikke tildelt ip adresse. Samme problem om jeg kobler til med kabel.... Men nettet funker på den stasjonære maskina... Jeg hakke peil på noe av det her, så om noen kunne hjelpe meg å prøve å løse problemet så hadde det vært kjempefint... Endret 15. juni 2007 av straightchip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har hatt noe av det samme problemet, men vet ikke hva som har gjort det. Du burde forresten endre emnetittelen din, den strider med treordsregelen. Du må ha minst tre ord i tittelen, ellers blir den stengt av en moderator Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 På nettverksinstillingene dine har du motta ip automatisk/obtain ip automatically? Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Har hatt noe av det samme problemet, men vet ikke hva som har gjort det. Du burde forresten endre emnetittelen din, den strider med treordsregelen. Du må ha minst tre ord i tittelen, ellers blir den stengt av en moderator 8867618[/snapback] Hva gjorde du for å løse problemet, om du vet?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Prøv winsockfix. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hva er maskinene tilkoblet da? Lenke til kommentar
straightchip Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hva er maskinene tilkoblet da? 8869782[/snapback] Koblet til et modem og så en trådløs ruter... Har også en sånn IP Telefon adapter tilkoblet(telefonen funker)! Den stasjonære er tilkoblet via kabler til trådløsrutern! Men det jeg har funnet ut er om jeg velger motta ip automatisk, så får jeg opp begrenset eller ingen tilgang.. Men om jeg ordner statisk ip så får jeg koblet til ruter uten noe feilmelding.. Men jeg får ikke opp nett! Endret 15. juni 2007 av straightchip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har hatt noe av det samme problemet, men vet ikke hva som har gjort det. Du burde forresten endre emnetittelen din, den strider med treordsregelen. Du må ha minst tre ord i tittelen, ellers blir den stengt av en moderator 8867618[/snapback] Hva gjorde du for å løse problemet, om du vet?? 8869351[/snapback] Fikk aldri løst det problemet, dessverre. Sære Windows XP sier nå bare jeg. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bumper denne da jeg sliter med samme problem. (På flere laptoper faktisk). Har satt den til å motta IP automatisk, men får bare den blærete gule trekanten Hvis jeg resetter routeren fungerer det som oftest, dog noen ganger må jeg prøve flere ganger, men da detter den plutselig bort fra en annen maskin på nettverket. For noe herk, noen som har noe svar denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå