OJ_Sledge Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ser det har kommet så mange nye tjenester til facebook nå...hva trenger man av desse,og hva trenger man ikke? Hva er enkleste måten å få valgt ut de beste og mest nyttige tjenestene på? Orker liksom ikke å gå side opp og side ned for å se/lese hva som er nyttig eller ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg aksepterer ingen av dem! det er eksterne bedrifter sine tjenester, og for å legge dem til så må man godta at de skal få tilgang til din profilinformasjon, og det er gjerne mer der enn man vil at en hvilken som helst bedrift skal ha tak i.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Vedr. Facebook er jeg i utgangspunktet skeptisk til det meste etter hva som har kommet frem i det siste. Tjenesten er GRATIS hvilket er forlokkende for mange, men forbeholder seg retten til alt man legger ut, inklusive bilder etc? Skulle ha vært rimelig PR kåt om jeg hadde aksptert de vilkårene... Her ligger det garantert noe bak... Men for all del, kjør på For min del trenger jeg ikke en gang Facebook, men er likevel blitt involvert takket være en "venn" som sikkert mente det godt. Endret 2. juli 2007 av trn100 Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vedr. Facebook er jeg i utgangspunktet skeptisk til det meste etter hva som har kommet frem i det siste. Tjenesten er GRATIS hvilket er forlokkende for mange, men forbeholder seg retten til alt man legger ut, inklusive bilder etc? Skulle ha vært rimelig PR kåt om jeg hadde aksptert de vilkårene... Her ligger det garantert noe bak... Men for all del, kjør på For min del trenger jeg ikke en gang Facebook, men er likevel blitt involvert takket være en "venn" som sikkert mente det godt. 8988961[/snapback] Hmmm.. interessant... Mener du det virkelig.? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det har vært en del artikler i media i det siste angående facebook, og noen er faktisk litt skremmende, i alle fall synes jeg det: http://www.teknofil.no/wip4/fanget_facebook/d.epl?id=13810 er én av dem Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Så du ser ikke nytten av å komme i kontakt med gamle venner da? Som du ikke har hatt kontakt med siden ungdommen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det har vært en del artikler i media i det siste angående facebook, og noen er faktisk litt skremmende, i alle fall synes jeg det: http://www.teknofil.no/wip4/fanget_facebook/d.epl?id=13810 er én av dem 9038170[/snapback] Som med all anna informasjon ein legg ut på nettet må ein være forsiktig. Eg legg ikkje ut anna informasjon om meg enn eg kan akseptere at heile verda ser. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 De har jeg fremdeles kontakt med, men jeg jeg ser jo at Facebook har postive sider. Sier ikke at Facebook er negativt i den forstand, men ingenting er gratis, og da er vel spørsmålet kanskje "men til hvilken pris" ? Om man ønsker kontakt med gamle venner kan jeg anbefale 1881 Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 De har jeg fremdeles kontakt med, men jeg jeg ser jo at Facebook har postive sider. Sier ikke at Facebook er negativt i den forstand, men ingenting er gratis, og da er vel spørsmålet kanskje "men til hvilken pris" ? Om man ønsker kontakt med gamle venner kan jeg anbefale 1881 9054840[/snapback] Jada.. telefonkatalogen kan være nyttig den.. for å finne adresser å slikt.. men noen hyggelige overraskelser kan man nå få via facebook også da :!: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Spørsmålet var hva "man trenger", og da sier jeg fremdeles i forhold til Facebook "ingenting"... Lenke til kommentar
granny Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Spørsmålet var hva "man trenger", og da sier jeg fremdeles i forhold til Facebook "ingenting"... 9056922[/snapback] Jeg forstår at du er "skeptisk".. men jeg vil alikevel komme med en liten historie som gjør at jeg faktisk setter pris på facebook - så får man selv velge hvor mye man ønsker å legge ut om seg selv.. det er jo opp til hver enkelt. Er man klar over at det kan være vanskelig å slette opplysninger får man heller ha det i tankene.. Som helt ny på facebook var jeg jo spent på om det var andre kjente å finne, forsøkte å søke på mange av mine tidligere klassekamerater/venner uten å få særlig til napp.. Jeg hadde imidlertid en meget kjær og god venn - min beste venn faktisk - for maaange lange år siden. Forskjellige omstendigheter gjorde at vi mistet kontakten, noe som gjerne skjer i slutten av ten-årene. Jeg har tenkt mye på denne vennen i årene som har gått, og noe fikk meg nå til å søke på dette navnet - stor var min glede da jeg faktisk fikk match... Kunne jo ikke vite om det var rett person, men utrolig nok så var det det, og vi har nå tatt opp kontakten igjen - noe jeg tror og håper vi begge har like stor glede av. Vet jo ikke pr dags dato om dette vil føre til noe positivt - men pr. i dag så har det det! Pga dette er jeg stor takk skyldig til facebook - og til den "vennen" som "lurte" vedkommende inn... jeg hadde aldri funnet på å lete etter vedkommende via 1881... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmmm... Er kanskje den eneste grunnen til at jeg fremdeles har et lite godt øye til Facebook.... Høres ut som min historie det der Lykke til! Lenke til kommentar
granny Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hmmm... Er kanskje den eneste grunnen til at jeg fremdeles har et lite godt øye til Facebook.... Høres ut som min historie det der Lykke til! 9068591[/snapback] Takk for det... vi får nå se hva fremtiden kan bringe.. men uansett så er jeg glad for det som har vært til nå jeg... håper du har samme følelsen - selv om du er skeptisk til konseptet..Ha en riktig god dag... håper du sov godt i natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå