Gå til innhold

Nyttkabinet (helst midi og billig)

Anbefalte innlegg

Har planer om og få meg et nytt kabinett, ettersom at dette fujitsu simens greiene bare er crap:(

Fikk meg ny harddisc og skulle sette den inn i, så fant jeg ut at det var ingenting som kunne holde fast harddisken der:( og at strømledningene fra forsynern ikke nåddefram(LOL)

Så skulle trengt et nytt et helst midi tower og billig eller rimlig =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gå for det kabinettet som 555 foreslår ! Har prøvd det selv, og kabinettet oser av billig og dårlig kvalitet :-) PSU'n som følger med er heller ikke av verdens beste kvalitet.

Har mer sansen for det som Hedeon foreslår; colorcase "air black". Vurderer selv å kjøpe dette, men lurer litt på det med støy. Er det noen som har erfaringer med støy/temperatur på dette ?

Vurderer også Suntek TH-656, se test på hw.no: http://www.hardware.no/tester/kabinett/suntek_th656/ Koster kr. 795,- på komplett m/ PSU.

Noen som har prøvd dette da ?

Lenke til kommentar

Han skull jo ha et RIMELIG kabinett. 800,- er ikke spesielt rimelig. Du får ikke all verden til 400,- men kabinettet som 555 har funnet er helt ok. Litt skarpe kanter er det, men det fungerer greit.

Dersom man ikke skal inn og rote i det hele tiden, så er det greit. Det er jo ikke så farlig om det er noen skarpe kanter å skjære av fingrene på, det betyr bare færre tommeltotter med tiden...

Ps: Skar meg stygt på et Cheiftec, jeg...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...