Alexander Schindler Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 En glorete hyllest til b-filmer, en elegant titt i illusjonenes verden og en katolsk tyv med sans for forkledninger. Helgens anbefalinger er her igjen. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg syns at hele Grindhouse-tingen har blitt litt ødelagt. Personlig skal jeg vente til jeg får tak i en versjon med både Planet Terror og Death Proof. Hvis man lurer på hva Grindhouse og dette med deling av filmen går ut på kan man lese mer i denne tråden. Edit: omformulerete litt. Endret 15. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 The Illusionist var en utrolig god film! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) The Illusionist var en utrolig god film! 8870095[/snapback] Ja, ein veldig god film. Edit: Du bør sjå The Prestige. Endret 15. juni 2007 av Elensar Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Takk for tipset! Har den faktisk, men har ikke hatt "tid" til å se den enda. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gidder nok ikke se Tarantino med det første, kanksje når de(n) kommer på DVD. The Illusionist var feit though. Rart Hot Fuzz ikke var ukens DVD, tipper Bridge to Terabithia blir neste ukes DVD =] Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Death Proof ble fullstendig slaktet i Aftenposten, derfor holder jeg meg unna. Hadde sett frem til ny Tarantino-film men om han bare driter seg ut gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Death Proof ble fullstendig slaktet i Aftenposten, derfor holder jeg meg unna. Hadde sett frem til ny Tarantino-film men om han bare driter seg ut gidder jeg ikke. 8880166[/snapback] Du har sett frem til filmen men lar deg stoppe av at èn anmeldelse er slakt? Den har jevnt over fått brukbar kritikk, ikke superbra, men bra nok til at den skulle være verdt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg