Kevlar Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Rocky gis nå ut i en ny og forbedret (?) utgave. Der det før kun var tegneserier, kan du nå lese musikkanmeldelser, få urbane motetips og matanbefalinger. Bra med mer lesestoff, eller er den ekstra staben i det nye magasinet bare samfunnssnyltere som egentlig ikke tilfører noe bra til et fra før så genialt serieblad? Som en innsender til Rocky-magasinet sa det så bra: Overvurderer Kellerman sin egen status som populærkulturikon? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg synes 'nye' Rocky er søppel og kommer neppe til å kjøpe det mer. Likte den 'gamle' varianten dog - der har jeg vel så godt som alt som er utgitt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Kan slenge med min egen biased mening: Skulle virkelig ønske de hadde holdt seg til de gode gamle Rocky-albumene.. Første nye Rocky var greit, men artikler om jalla hiphop-bling og dårlig norsk wrestling appellererer nok til noe færre enn det serien i seg selv gjør edit: STOR fan av serien. Endret 15. juni 2007 av Kevlar Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 men artikler om jalla hiphop-bling og dårlig norsk wrestling appellererer nok til noe færre enn det serien i seg selv gjør 8867278[/snapback] Jepp, helt enig. Selv om hiphop er en del av Rocky så er det ikke noen automatikk i at folk som leser Rocky er spesielt opptatt av dette (utenom i serien). Jeg tror utgiverne har bommet grovt her. Jeg digger serien, men hiphop-kultur bryr meg midt på ryggen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 få urbane motetips og matanbefalinger. 8867157[/snapback] Jeg håper for guds skyld at du kødder, og at Rocky kommer til å fortsette som før uten å bli et reklamesøl.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Vet ikke om jeg vil kalle det reklamesøl, men fortsette som før gjør det hvertfall ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå