Gå til innhold

"nye" Rocky - good shit eller bare driten?

Anbefalte innlegg

Rocky gis nå ut i en ny og forbedret (?) utgave. Der det før kun var tegneserier, kan du nå lese musikkanmeldelser, få urbane motetips og matanbefalinger.

Bra med mer lesestoff, eller er den ekstra staben i det nye magasinet bare samfunnssnyltere som egentlig ikke tilfører noe bra til et fra før så genialt serieblad?

Som en innsender til Rocky-magasinet sa det så bra: Overvurderer Kellerman sin egen status som populærkulturikon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan slenge med min egen biased mening:

Skulle virkelig ønske de hadde holdt seg til de gode gamle Rocky-albumene.. Første nye Rocky var greit, men artikler om jalla hiphop-bling og dårlig norsk wrestling appellererer nok til noe færre enn det serien i seg selv gjør :(

edit: STOR fan av serien.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
men artikler om jalla hiphop-bling og dårlig norsk wrestling appellererer nok til noe færre enn det serien i seg selv gjør :(

8867278[/snapback]

Jepp, helt enig. Selv om hiphop er en del av Rocky så er det ikke noen automatikk i at folk som leser Rocky er spesielt opptatt av dette (utenom i serien). Jeg tror utgiverne har bommet grovt her. Jeg digger serien, men hiphop-kultur bryr meg midt på ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...