coccosine Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Heisann! Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg skal ta fatt på emnene mine jeg gitt. Gjerne også komme med litt info Oppgaven lyder følgende: 1) Hvilke likhetstrekk finnes det mellom norsk skjønnlitteratur skrevet på 1970-, 80- og 90-tallet og skjønnlitteratur i tidligere epoker? Vis til tekster du har lest. 2) Etter presentasjonen blir det eksaminasjon/samtale om utviklingen av det norske skriftspråket etter 1970. Håper på innspill! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Altså, alt dette står i boken din.. Det er et bredt emne det står masse om der. Har selv hatt denne eksamen før. Lenke til kommentar
coccosine Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Store deler står ja, men det hadde vært kjekt med innspill også utenfor boka! Dessuten, alt står da ikke. Det kan man jo ikke forvente. Men uansett, hadde vært flott hvis noen kunne ha hjulpet meg med oppg 1 Lenke til kommentar
coccosine Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 ingen? trenger hjelp til å finne likhetstrekk... form, utrykksmåte osv Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hva slags tekster har du tidligere lest da? Kanskje dette vil hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå