Gå til innhold

Tips til et godt og langtidsvarende konsollspill.

Anbefalte innlegg

Hei.

har en ps2 og en xbox 360 her som ikke har blitt brukt på en stund. Tenkte jeg skulle spille litt konsoll igjen og lurte på om dere hadde noen anbefalinger til gøyale spill som varer en stund. Skri gjerne litt hvorfor du liker spillet også :D Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forza Motorsport 2 - "Uendelig" med muligheter og knallmorsomt på Live. Prisen på Elkjøp var også meget bra, 449 kroner. Kjøper du MS Wireless ratt/pedaler i tillegg har du masse gøy i vente i flere måneder fremover. Finnes haugevis av tråder angående dette spillet i MS delen av forumet. Mer info kan finnes på www.forzamotorsport.net .

Lenke til kommentar

ps2 er det jo en haug av titler, og disse får du som regel billig også.

360 så spørs det jo hva du liker. For meg er det omtrent ikke kommet ut bra spill til denne. Jeg eier bare Dead Rising og Oblivion. Også er Colin:Dirt på vei.

Lenke til kommentar

OKAMI på PS2

Desidert det beste spillet som er laget på PS2.

Varer omtrent 40-50 timer og er et fantastisk eventyr spill fra CapCom

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920500.asp

Spillet har en snitt karakter på 93% basert på ca 50 reviews, og det bør appelere til alle type gamere.

Fått en haug med "Editors Choice" - "Game of month" osv priser.

Jeg eier selv ps3, xbox360 og Wii og det er ingen spill på noen av disse maskinene som kan måle seg engang med kvaliteten i OKAMI.

Spillet har også fått 10/10 på GFX på de fleste steder og er ganske nytt spill.

Koster bare 249 kr på CDON

http://gamer.no/product.php?productId=17204

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha spill som varer en stund, sjekk Final Fantasy-serien. VII er det beste, med glimrende historie. Spillet er like moro den dag i dag, selv om grafikken er utdatert.

Ellers så virker Okami veldig gøy.

Tenker du på Forza 2, så selger Expert Forza 2 og PGR3 med ratt og pedaler til 1300,- - kanskje noe å ta en kikk på ;)

Lenke til kommentar

halo 3 er jo rundt dørene nå , og liker du og spille online så kan dette tilby endeløse timer med online play .

jeg har ca 3000 games på halo 2 online , noe som adder opp til 62 dager vist hvert game er 30 min , noe de skjelden er , somregel mye lengre , og dette er ikke medregnet tiden i game menyen og sånt , så si jeg brukte rundt 70 dager i spillet .

blir halo 3 like bra så burde det kunne by på noen timer det og ..

Lenke til kommentar

Er i alle fall noen gode PS2 spill du kan kose deg med, og som varer litt. Av noen kan jeg nevne:

Shadow of the Colossus

God of War

Gran Turismo 4

Black

Bare noen, mange andre gode forslag og. Når det gjelder 360 er ikke denne kommet i hus enda, venter fremdeles på litt mer penger mellom henda før jeg investerer i en slik en :)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har spilt Oblivion på 360 så er det absolutt å anbefale. Det spillet er så langt at du nok blir kjedelig før du er tom for missions. Da har du spilt ganske lenge kan jeg love deg. Det er det beste spillet til 360 i mine øyne. Har brukt over hundre timer på det spillet og jeg er ikke den som blir helt opplsukt i et spill som det. Helt utrolig bra.

Vil også anbefale God of War 1 og 2 som nok meget mulig kan gå til tops på min liste over best games EVER! For makan til action finnes nesten ikke. Desverre er disse litt korte. 15 og 20 timer. Men er mye replay value der også. Og jeg kan love deg noen av de beste timene du har hatt foran TVen ever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...