EXabite Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann! Sitter nå på en Telenor adsl tilkobling.. Er MEGET missfornøyd :-? Jeg vil gjerne ha en tilkobling som er litt raskere, men ikke for dyr.. Den skal være stabil. Helst kundeservice som går ann å samarbeide med (sataser jo på at jeg aldri trenger å ringe dit da :-? ) Har dere en å anbefale? Er åpen for alle forslag! Tusen takk! :wink: Lenke til kommentar
danandre Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du kan jo sjekke www.firstmile.no for å se om det er mange på sentralen din... Dem er jo superb (på papiret iallefall) Eller så er nextgentel veldig sterke Lenke til kommentar
unicus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 firstmile kommer garantert ikke til å bygge ut noe i større grad før om et års tid, så det er nok å vente alt for lenge hvis han skal ha Bredbånd nå. Nextgentel er best både på pris og hastighet, og kundene deres er stort sett fornøyde. Jeg har selv hatt Telenor ADSL, men det var et sant h-elvete så nå har jeg også bestilt fra Nextgentel. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jepp jeg ville også satse på NextGentel hvis du kan få det. Ellers er Bluecom også veldig grei. Jeg har bluecom, og er temmelig fornøyd med dem. Men jeg har mer lyst på en nextgentel linje med litt mer i upload. Bare synd at de ikke vil bygge opp til meg i tromsø Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann! Sitter nå på en Telenor adsl tilkobling.. Er MEGET missfornøyd :-? : Jaha,bare fordi de heter Telenor eller? Jeg vil gjerne ha en tilkobling som er litt raskere, men ikke for dyr.. Den skal være stabil. Helst kundeservice som går ann å samarbeide med (sataser jo på at jeg aldri trenger å ringe dit da :-? ) Telenor er stabile,for de har greie på hva de driver med i motsetning til alle de nye leverandørene som spretter opp. De har også ressurser til kundeservice som de andre selskapene bare kan drømme om,så det blir litt komisk det du sier. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann! Sitter nå på en Telenor adsl tilkobling.. Er MEGET missfornøyd :-? : Jaha,bare fordi de heter Telenor eller? Jeg vil gjerne ha en tilkobling som er litt raskere, men ikke for dyr.. Den skal være stabil. Helst kundeservice som går ann å samarbeide med (sataser jo på at jeg aldri trenger å ringe dit da :-? ) Telenor er stabile,for de har greie på hva de driver med i motsetning til alle de nye leverandørene som spretter opp. De har også ressurser til kundeservice som de andre selskapene bare kan drømme om,så det blir litt komisk det du sier. Hvilken kundeservice sier du? hos Telenor, du skal være heldig om du i det hele tatt kommer igjennom. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg ville valgt Nextgentel. Jeg har det. Og er veldig fornøyd. Når det gjelder Telenor ref arne2002 (Som sikkert jobber i telenor) Telenor leverer trege linjer til en dyr pris! Det er ikke nok med det, men de har f... meg begrensninger på linja i tillegg.... Hvis du ikke er 60år og tror at 380/128kb er bredbånd så hold dere unna telenor. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Begynn på ett universitet eller høyskole og kom dere på Uninett, 100Mbit linja mi fungerer helt utmerket.... hmmmm Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har NGT og er kjempe fornøyd. Stabil linje(endå ikke opplevd nedetid på de 6.mnd jeg har hatt de) og jeg får full linje. I starten trengte jeg en del support( de hade sendt ett defekt modem), og opplevde ikke at den var noe dårlig eller treig på noen måte. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Da er vi alle enige? Vi har bestemt oss for at du skal satse på NextGenTel _Unless_ du får bkk eller noe lignende. Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Samma det vel Her inni granskauen får vi f...... ikke kansje neste århundre barnebarnsbarnebarn kansje og detta e ett fritt land og like vilkår , fornoe pjatt Pelle Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Telenor er stabile,for de har greie på hva de driver med i motsetning til alle de nye leverandørene som spretter opp. De har også ressurser til kundeservice som de andre selskapene bare kan drømme om,så det blir litt komisk det du sier. ' Det eneste som til tider er komisk er TN sin kundeservice, tragikomisk er vel kanskje ordet. Ganske vanlig svar på TN kundeservice: Øhh æææ, dette hadde vi ikke på kurset eller dette står ikke i sjekklistene våre..... En teknikker skal ringe deg om en time. I de fleste tilfellene ringer aldri denne teknikeren. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har hatt Nextgentel i 2år, og er storfornøyd. Aldri nedetid el ustabil linje. Ligger stabilt på 1050-1060 i download på 1024/512 linje. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 "]Hvis du ikke er 60år og tror at 380/128kb er bredbånd så hold dere unna telenor. Dine egne fordommer v.s alder får du ta i en annen sammenheng ! En 60-åring idag kan meget vel sitte med datakunnskap du bare kunne drømme om... Lenke til kommentar
Lef Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har hatt Telenor 704/128 i et år, helt til jeg sa opp nå nylig. Har vært fornøyd med Telenor, både med tanke på hastighet og oppetid osv. MEN, så snart det er ett eller annet som skjærer seg, f.eks feil faktura, feil på modem, endring av pris/rabattbetingelser uten varsel. DA starter helvetet, for da trenger du faktisk å snakke med noen, eller ta kontakt med de for å rette opp det som er feil. Dette er etter min erfaring Telenor meget dårlige på/ute av stand til (derfor jeg sa opp). Så hvis du gambler på at du ikke trenger support av noe slag eller noe annet blir feil så er det ingenting i veien med Telenor. Får for øvrig ADSL fra Nextgentel på onsdag, gleder meg ! :-) Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Sitter selv på telenor adsl, er meget misfornøyd. Ikke med hastighet eller "nedetid"! Men kundeservicen er så slett at det er en stor skam Gå for nextgentel du! Lenke til kommentar
mushrOOm Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Altså, har NextGenTel mye bedre kundeservice enn Telenor??? Si meg det Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kan ikke si jeg er misfornøyd eller fornøyd med telenor det har jo melka det norske markedet og har høye linjer men oppe tiden demes er god. men servicen er nok dårlig (aldri hatt behov for den) og utlinja dems kan kvele en stakkar men ellers er jeg ikke misfornøyd med telenor. dessuten det har faktsik holdt på lengst i denne bransjen når man tenker på lille norge og ja det vil n ok bli billigere men vi får vel en lov endring snart slik at mange av adsl brukerne kunne like greit hatt fast pris isdn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå