Henrik Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Er det noen som vet om noen gratis publiseringssystem? Jeg trenger et helt OK system der man lett kan legge ut nyheter med bilder. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Prøv php.resourceindex.com. Der finner du forhåpentligvis det du leter etter. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Det bør ikkje vere noko problem å lage eit slikt system sjølv. Om ein lagar det sjølv får ein det tilpassa til sine websider mykje betre enn om ein berre kopierer andre sin kode, og det er mykje lettare å fikse feil i koden når du har skrevet den sjølv. :smile: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 php nuke er tingen for deg. http://www.phpnuke.org Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har brukt PHPnuke. Fant etterhvert ut at det ikke var så bra som man tror. Hvis jeg kunne noe som helst PHP skulle jeg laget et simpelt et :smile: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 eZ publish er det du trenger. http://www.eZ.no Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Har sett på det og. Synes det virker bra, men serveren min støtter det ikke! Har prøvd å få dem til å innstallere det som trengs, men de gidder ikke. Er det noen som har laget noe selv? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Det lå jo massevis på php.resourceindex.com. Skal du bruke database? Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Det er samme for meg om det bruker database eller ikke. Men det er vel best med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå