katten anton Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 I det siste har det begynt å gjøre vondt nederst i magen på høyre side når jeg har samleie. Er det noen som vet hva det kan være? Det ødelegger både samleiet og lysten Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Lamslke litt dumt spørsmål, men hvilket kjønn er du? Tenkte først gutt men ble usikker. Men, er den mulighet for at du får krampe? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Etter innleggene hennes forøvrig å dømme, så er hun nok en jente Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) He he, det var dumt av meg å ikke skrive, men jeg er jente. Jeg vet ikke helt om det kan være krampe.. Det gjør vondt hver gang penis støter "imot" inne i meg.. Endret 15. juni 2007 av Wa-sp Lenke til kommentar
macciato Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan være stillingen deres ikke er "riktig" utført...Man kan oppleve at han stanger mot noe bein eller kanskje helt inn til der det stopper...kan gjøre vondt! Kankskje han er litt for hardhendt? Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det gjør vondt i alle stillinger, men verst under "doggy" men smerten begynte nå, og vi har gjort alle de samme stillingene i over ett år.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg vet jeg hadde gått til lege iallefall. Kanskje han stikker for dypt ? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sikkert en muskel som er øm/støl/forstrekt og som du merker spesielt godt under samleie. Siden dere har hatt sex med de samme stillingene i over et år og problemet først har kommet nå, så er det neppe noen sammenheng mellom selve sex'en (da tenker jeg i forhold til stillinger, for dyp penetrering, uvante sex-stillinger osv) og smerten. Har det vart lenge? Merker du ikke det i andre sammenhenger? Klarer du å frembringe smerten på andre måter, utenom sex? Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det gjør faktisk litt vondt på det stedet innimellom. Trenger ikke gjøre noe. Men de smertene som gjør såpass vondt at tårene renner kommer under samleie. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da ville jeg tatt meg en tur til legen hvis det er så gale.. Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jepp jeg burde vel det:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kanskje det er et tidlig stadium for en blindtarmbetennelse :O Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Det gjør faktisk litt vondt på det stedet innimellom. Trenger ikke gjøre noe. Men de smertene som gjør såpass vondt at tårene renner kommer under samleie. 8869415[/snapback] Ok. Jeg er ikke noe sexolog, men vet at, under "doggy," treffer penisen cervixen. M.a.o. du har fått en skrapesår i den "yttrelivmorsveggen". Ber din kjæreste til å praktisere "sølibatisme" en uke eller 2. Så må du dra til en gynkolog for å sjekke om du har infeksjoner eller ei. Kanskje det er et tidlig stadium for en blindtarmbetennelse :O 8869453[/snapback] Hun nevnte et par dager? Vær opps på feber.. vaio Endret 16. juni 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Cervix = livmorshals hvis noen lurte Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Cervix = livmorshals hvis noen lurte 8874847[/snapback] Satt og lurte på det.... Engelsk altså... ødelegger norsken min Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk for all hjelpen:) Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Men hvis jeg har en infeksjon eller et rift, vet du om d kommer smerter utenom samleiet? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Men hvis jeg har en infeksjon eller et rift, vet du om d kommer smerter utenom samleiet? 8878190[/snapback] Hei. Hvis vi snakker bare om en "liten rift" så vil du ikke føle noe annet enn smerter under samleien. Kanskje ubehag i enkelte posisjoner. f.eks. "Sitting??" En infeksjon kan være "asymptomatisk" til feber, ødme (sårt) eller utskillelser av illeluktende slim/betennelser. (Spesielt STDs) Av og til kan det være en bitteliten infeksjon "nedentil" som kroppen kan ta seg av. Likevel er en besøk til gynokologen anbefalt. Råd: Det er viktig du er "våt nok" før han hakker til, ellers kan det lett føre til "skrubsår." Så! Du får be hingsten til å ro seg litt ned før kos. Vaio Endret 16. juni 2007 av Vaio Lenke til kommentar
katten anton Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg kjenner det litt nesten hele tiden, d har kommet unormalt mye væske. Men tusen, tusen takk for alle råd:) Skal ta et gynekolog besøk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå