HiSpeed Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg bruker et forum (Snitz Forums) og skal installere en fil rss.asp som inneholder script for å vise rss. Når jeg prøver rss.asp i mitt forum får jeg følgende feilmelding i IE7.0 (Har sett at rss.asp virker i IE70 fra andre forum) Denne feeden kan ikke vises i Internet Explorer Denne feeden inneholder kodefeil. Gå tilbake til forrige side. Mer informasjon Fant et ugyldig tegn i tekstinnholdet. Linje: 26 Tegn: 139 <description><![CDATA[ Microsoft har laget en ny (Microsoft har laget en ny er tekst fra mitt forum) Tror at det kommer fra denne coden: Function MakeCData( foo ) MakeCData = "<![CDATA[" & formatStr(foo) & "]]>" end function Noen som vet hva dette kan være? Endret 21. september 2007 av HiSpeed Lenke til kommentar
eiden84 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det hadde jo vært kjekt hvis du kunne poste hele XML-filen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Doctype og charset? Kan jeg få se hele tekstbiten? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Har gått over til phpbb3 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Da må du skrive "Løst:" foran emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå