Gå til innhold

Win Xp + drivere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men merk det som står i FAQ-en: til nLite:"Can I integrate Creative Audigy/SBLive! drivers?

It's not recommended since that particular driver is consisted of 2 parts, first one is normal driver update and then the second part is done after first reboot. Since Windows during install triggers those portions too early then driver is not fully installed. Not nLite's fault."

For andre drivere som har samme instalasjonsrutine (installer først, restart, installere mer) gjelder det samme. Slike drivere bør du derfor ikke legge til med nLite, da det fort gir deg mye mer bry enn tidsbesparelse. Ellers er programmet veldig greit.

Lenke til kommentar

Nei - jeg bruker et Norton Ghostimage.

NgZ har mer erfaring på nLite enn meg, men det funket så-som-så sist han prøvde.

nLite UTEN å legge med drivere har jeg derimot bare gode erfaringer med :innocent:

Endret av Kagee
Lenke til kommentar
Oioi, trenger å legge ved chipset og touchpad drivere på en bærbar, har ikke peil på om det er sånn restart opplegg.

8866800[/snapback]

Tror det skal gå greit, men sjekk readme-filen til driverinstallasjonene. Der står det jo gjerne hvordan installasjonen foregår, og om det skal restartes før installasjonen ferdigstilles. Du kan uansett forsøke - du kaster ikke bort noe mer enn en cd-r og litt tid hvis det ikke går.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...