Agro Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei Jeg er ingen IT-ekspert. Lurer på om noen kan gi meg tips. Når jeg skal oppdatere et program på min Vista Maskin, får jeg følgende melding; "Feil Under nedlastning av ny versjon av programmet. Feilmelding; Feil under sletting av filer i: C:\users\Eivind\AppData \Local\Temp" Noen som vet hvorfor jeg ikke får oppdatert? Noen instillinger som må endres på? Dette fikk jeg til tidligere, men har tydeligvis "tuklet" med noen instillinger. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Slett temp-filene og prøve igjen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei Jeg er ingen IT-ekspert. Lurer på om noen kan gi meg tips. Når jeg skal oppdatere et program på min Vista Maskin, får jeg følgende melding; "Feil Under nedlastning av ny versjon av programmet. Feilmelding; Feil under sletting av filer i: C:\users\Eivind\AppData \Local\Temp" Noen som vet hvorfor jeg ikke får oppdatert? Noen instillinger som må endres på? Dette fikk jeg til tidligere, men har tydeligvis "tuklet" med noen instillinger. 8866298[/snapback] Det kan være du må kjøre programmet som administrator ("Run as Administrator"). Det er godt mulig UAC hindrer programmet å slette filer på c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå