ksvens1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Heisann Selv har jeg hatt, SE, Nokia, Siemens(ræva) Men hører ikke ofte om folk med hverken MotorOla eller LG, hvordan syntes dere disse mobilene er?? Ikke det jeg skal ha noen, bare morsomt å høre. Hørt mye rart om motorola, dårlig batteri, får du samtale mens du skriver melding, så er meldingen borte osv Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Responsen taler vel for sitt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har selv hatt en Motorola, og var steike fornøyd med den. Når jeg tenker tilbake kan jeg ikke komme på noe spesielt negativt med den. Lekkert design, herlige taster, OK batterikapasitet, god skjerm (på den tiden i hvert fall), gode menyer (med mange personlige innstillingsmuligheter). Var en Motorola T720, forresten. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har BenQ-Siemens EL71.. + Den ser fin ut har bra skjerm gode taster fin og rask i menyene Billig! - Batterie er ikke av super kvalitet dårlig kamera er storfornøgd! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Men hører ikke ofte om folk med hverken MotorOla eller LG, hvordan syntes dere disse mobilene er?? Ikke det jeg skal ha noen, bare morsomt å høre. Hørt mye rart om motorola, dårlig batteri, får du samtale mens du skriver melding, så er meldingen borte osv 8866276[/snapback] Jeg har hatt Motorola de siste 2-3 årene, nå har jeg hTC S710. Jeg har hatt, og fremdeles har, E398 (ROKR E1) og RAZR VR3x. Jeg har aldri hatt noen problemer med noen av dem. Gode skjermer, meget bra kvalitet, meget bra samtalekvalitet, ingen meldinger som har forsvunnet eller noe slikt. Jeg kan si meg enig i at flere oversettelser er dårlige, men uansett gjør jo ikke det telefonen noe dårligere. Min E398 gikk i bakken flere ganger, samt at den fikk en elkokasse med en person moppå seg, noe som resulterte i ei ripe over skjermen, men fremdeles satt den som støpt og det fantes ikke knirkelyder. Etter at jeg hadde hatt E398 i halvannet år ble batteriet nokså dårlig, og jeg ble nødt til å lade den hver- og annenhver dag. Nå skal det da sies at jeg brukte telefonen mye. Jeg kjøpte meg da V3x fordi jeg hadde lyst på en klaootelefon, og jeg var fornøyd med Motorola etter tidligere erfaringer. Jeg hadde heller ingen problemer med denne. Enedte som var litt negativt med denne var at dekselet over batteriet var en smule løst, noe jeg lett fikset med en liten papirbit. Batteriet på denne holdt seg betraktelig bedre enn på E398, samt at telefonen var meget rask å lade opp. Denne telefonen tålte også et par turer i bakken, samt utallige tusen ganger og klappes opp og igjen, uten å ta noe skade av det. Jeg har bare positive erfaringer med Motorola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå