S.M. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sitter med en 25 år gammel VHS kasett som skulle fått seg en rens før jeg kopierer den til DVD. Hvordan får jeg gjort det uten at jeg ødelegger båndet ? Finner ingenting slikt i butikkene lenger :!: Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Fotobutikker kanskje har noe slikt? Hvis ikke har jeg faktisk hjemme.. om du bor i nærheten. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Fotobutikker kanskje har noe slikt? Hvis ikke har jeg faktisk hjemme.. om du bor i nærheten. 8866287[/snapback] Ja, hehe hvis du bor i haugesunds området ? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Profilen min sier Sandefjord Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du kan ikke rense båndet. Hvis den ikke har holdt mer enn 25 år har den enten blitt spilt av/inn veeeldig mange ganger, eller så er det en lavkvalitetskassett. Båndet har antagelig avmagnetisert seg selv, eller så har hodene i spilleren den ble spilt inn på vært feiljustert. Prøv gjerne på flere spillere, så kanskje du finner en som kan gi noe bedre bilde. Det er mulig at et profesjonelt videolaboratorium kanskje kan gjøre det, men det koster. Endret 16. juni 2007 av larschroe Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vet du om noen profesjonelle video laboratoriumer i det hele tatt? Jeg har faktisk prøvd å lett etter det før men uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå