SirJames Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 http://www.na24.no/naeringsliv/article1112842.ece "300-350 mill. i følge en sentralt plassert kilde" Det er mange som ikke tenker på hva de betaler. La det skure og gå.. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Denne saken er en av de dummeste jeg har sett på lenge.. Telenor har ikke lov å endre kunders abonement uten tillatelse, og har leeenge informert kundene sine om at dette er gamle abn. Er fanmeg kundenes eget ansvar å lese meldinger og informasjon de får fra teleselskapet de bruker.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Telenor har ikke lov å endre kunders abonement uten tillatelse 8870280[/snapback] Hvor har du det fra? De kan selvsagt ikke bytte fra et kontantabonnement til et vanlig abonnement, når det er to identiske abonnement bare med forskjellige priser, ser jeg absolutt ingen grunn til hvorfor de ikke skulle kunne bytte kunden over til det. De er da ikke vanlig å kreve tillatelse fra kunden dersom prisene reduseres. Jeg er temmlig sikker på at årsaken til at Telenor innfører nye identiske abonnementer med andre navn, i stedet for å bare bytte navn på eksisterende abonnement, er nettopp fordi de da har muligheten for å flå de som ikke får med seg dette. Endret 15. juni 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Når folk ikke orker å sette seg inn i det at prisene kan endre seg i.l.a årene som går og heller ikke gidder å bytte når de får sms med info om nye avonnement så får det nå bare være Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg syntes ikke det er bra av Telenor å la noen av de veldig kostbare kontant-abonnementent som eksempelvis RingKontant løpe og gå flere år etter de ble ersattet med billigere alternativ. Likevel fortstår jeg hvorfor man ikke automatisk flytter kunder når nye abonnement blir innført, jeg har et abonnement som utgikk for få dager siden hos Telenor. De nye alternativene som skal erstatte mitt abonnement kommer ikke bedre ut i pris i henhold til mitt bruk med bl.a. høyere sms-pris og minstefakturering. Dermed syntes jeg det er bra at ikke Telenor "tvangsflytter" meg fra mitt nåværende tilbud. Jeg kommer selv til å følge med om det dukker opp noe alternativ til bedre priser i fremtiden og ser ikke for meg at det er Telenor sin jobb. Det er forøvrig Djuice Allstar jeg har. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvor har du det fra? De kan selvsagt ikke bytte fra et kontantabonnement til et vanlig abonnement, når det er to identiske abonnement bare med forskjellige priser, ser jeg absolutt ingen grunn til hvorfor de ikke skulle kunne bytte kunden over til det. De er da ikke vanlig å kreve tillatelse fra kunden dersom prisene reduseres. Dette er jo ikke identiske abn. er mye som er forskjellig på f.eks. djuice kontant og djuice cash.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå