Spaz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg liker både Asus og Abit. Har hatt 2 hovedkort fra begge produsenter i løpet av de siste 2-3 årene Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 MSI uten tvil. Glimrende hjemmesider. Stabilt. Aldri noe problem med noe. -Zachzi Lenke til kommentar
master_x Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ABIT er min favoritt!! har ikke mye erfaringer med andre kort, men ASUS ligger nokså bra ann synes jeg.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Asus er min favoritt uten tvil. Alle asus kortene jeg har hatt har funket bra. Er ikke like glad i MSI, men Soyo er også konge + at de har et kult design på dragon kortene. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 asus er klart best, uten tvil, de har samtidig UTROLIG bra support og kjekt forum med hyggelige personer Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har hatt det meste i mine maskiner og har stort sett vært fornøyd med alle. Var t.o.m. en av de lykkelige uten problemer med Aopens AX59Pro m/350mhz K6-2 prosessor og et TNT-kort. Idag ville jeg gått for MSI, rett og slett fordi Asus ikke lenger er verdt prisen du må ut med. Grunnlaget er lagt som selger i over 3 år, jeg ser hva vi får i retur og hva vi ikke får tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 msi ville jeg personlig ALDRI rørt, har hørt for mye dritt om de nå Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Synes også Asus tar seg litt for godt betalt, finnes alternativer som er like gode som dem, men billigere(epox, abit,msi). Greit dem lager gode og stabilte kort, men det koster ekstra. edit : tenkte mest på skjermkorta dems nå da. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har hatt det meste i mine maskiner og har stort sett vært fornøyd med alle. Var t.o.m. en av de lykkelige uten problemer med Aopens AX59Pro m/350mhz K6-2 prosessor og et TNT-kort. Hehe ja Aopen hovedkortene ville jeg holdt meg langt unna. Jeg har prøvd å bygd en maskin med et (husker ikke modell), og det var et helvette uten like. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Gainward er bra og har hørt POV er bra??? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tja, jeg har alitd brukt Asus sine hovedkort, godt fornoyd med det. Ellers sa holder jeg fingeren min pa Shuttle's nye micro-micro hovedkort som blir brukt i Shuttle XPC, veldig stabilt, har alt av funksjonalitet innebygd. Det eneste som er et lite minus, det kan ikke overklokkes for mye og det har ikke S-ATA :-S Frankie Singapore Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har både gode og dårlige erfaringer med MSI/Abit/Asus men neste kort blir Epox Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har hatt Asus og Abit og er meget fornøyd med det. stabile og gode overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 jeg har stort sett vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt fra MayTom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå