Caddy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Nullsoft Tray Control? Ligger vel integrert for jeg husker ikke å ha installert no slikt. CTRL->P->Plugins->General Purpose->Nullsoft Tray Control->Configure. Velg det du vil ha...? Endret 30. oktober 2008 av Caddy Lenke til kommentar
TyTabor Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Av alle program jeg har benyttet til å spille av musikk er det alltid WinAmp som føles rett. Det er enkelt, oversiktlig, har de nødvendige features og det går raskt. Noe som sikkert går an med en hel masse andre program også, men som i hvert fall fungerer med min WinAmp v 5.52 er: Vises i MSN med hva jeg spiller, med FoxyTunes styrer jeg WinAmp fra Firefox samtidig som jeg "signerer" ulike innlegg med hva jeg hører på. Har lastet ned en plugin som gjør at det er mulig å få crossfade låtene på spillelista. En vinner på fest. Det mest fantastiske er hvor enkelt det er å legge til låter til spillelister. Via send to: menyen kan en sende en låt til eksisterende spilleliste eller lage en ny. Enn om Creative Zen spilleren min hadde vært like enkelt! MEN noen minus er det. Jeg bruker Media Monkey til å rippe CD'ene til mp3 filer. Selv om det er klønete å få filnavnene helt optimale selv med Media Monkey. Jeg vil ha biblioteket mitt oppbygd som følger: Artist (etternavn, fornavn)/Artist - Årstall - Albumtittel (rippekvalitet)/Artist - ## - Sportittel.mp3. Media Monkey nummerer 1,2,3.....8,9,10,11 etc. Det medfører at spor 10 og 11 blir arkivert mellom 1 og 2... Med 01, 02, 03 etc blir det riktig. Litt off topic: Men hvordan skriver jeg inn låttitlene selv inn i Media Monkey? Det er ikke alltid jeg finner de rette tag'ene. Tungvindt å bruke WinAmp sin Send to: Auto Tag (ikke alltid det blir rett tagging der heller) eller manuelt skrive inn vha WinAmp eller MusicMatch. Jeg bruker en gammel utgave av MusicMatch også til å rippe. Der går jeg inn direkte og lager ny mappe når en ny CD skal brennes. I tillegg er det ufattelig enkelt å tag'e flere låter samtidig. I denne gamle utgaven skriver jeg inn album og artist og sportitler manuelt en gang for hvert album slik at jeg får arkivet mitt 100% korrekt med en gang. Dessverre fungerer ikke autotag's lenger og dessuten må jeg bruke en Win98 PC for at dette skal fungere. De gamle MusicMatch utgavene er så ustabile på WinXP... Drømmen hadde vært et program som ordnet alt dette. En freeware selvsagt... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan man kan få winamp til å fade ut i skrivebordsbakgrunnen? Edit: fant ut. Window settings, opacity, opaque on hover Endret 26. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan får jeg winamp til å spille av låtene i riktig rekkefølge? Alle sangene i hvert album kommer alfabetisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 min winamp har tydeligvis fått et illebefinnende. den spiller av en sang, men så fort sangen skifter, eller jeg skipper, så får jeg den typiske "winamp må lukkes, et problem har oppstått osv osv). jævla slitsomt. jeg har prøvd å innstallere på nytt, renske register og sjekket at det ikke er musikkfilene det er noe feil med. noen tips?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Finnes det en plugin som gjør at WinAmp sjekker om jeg kan koble til en IP (serveren min), og hvis den kan det. Spiller den av musikken der, istedenfor på maskinen her. (altså en remote control liksom) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 et enda større pluss er at filer kan overføres fra PC til iPod ved hjelp av Winamp. da slipper man det j**** iTunes. edit: fixet leif Hmm, det var jeg ikke klar over. Hvordan gjør man det? Har nettopp formatert, kanskje jeg må gå tilbake igjen til winamp som min spiller Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Lurte på om det er mulig å fjerne disse? (ikke playlists). Små irriterende shortcuts som bare er i veien. Endret 16. februar 2009 av mach1ne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 et enda større pluss er at filer kan overføres fra PC til iPod ved hjelp av Winamp. da slipper man det j**** iTunes. edit: fixet leif Hmm, det var jeg ikke klar over. Hvordan gjør man det? Har nettopp formatert, kanskje jeg må gå tilbake igjen til winamp som min spiller Plugget i iPhonen min idag, men ingenting skjedde i Winamp. Og jeg kan heller ikke se den under "Portables" i Media Library taben. Noen som kan fortelle meg hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei folkens. Er plaget over at når jeg legger inn samlealbum fra winamp inn på ipoden, så kommer ALLE artistnavnene opp i artistlisten. Ønsket mitt er at navnet på samlealbumet skal komme opp, og ikke navnene på ALLE artistene som inngår i samlealbumet. Noen som vet hvordan man kan få fikset dette? Tidligere har jeg brukt et eget program til å definere navnet på mappen jeg legger inn, slik at hvis jeg legger over mappen/samlealbumet f. eks ”Sommer 08”, så vises også Sommer 08 i artistlisten på ipoden. Men føler at det MÅ finnes en enklere måte å gjøre dette på. Kanskje det finnes plugg-in som jeg ikke vet om. Noen råd eller tips? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Men artistnavnene er jo artistnavnene. Det du er ute etter, er å velge album. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Er det noen som har Spider-Man visualization til winamp?. Jeg hadde den for mange år siden etter den første filmen kom ut. Det er en slags film av spider man som svinger seg rundt i new york til musikken, men finner den ingen steder lenger. edit: Jeg hadde visst skrevet feil i google, fant den nå!. http://www.fileplanet.com/87965/download/S...alizer---WinAmp Den virket da ikke med siste winamp, noe som var veldig dumt. Endret 11. mars 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det mulig å skjule Search-linjen? og linjen hvor det står Media Libary/Video/Vis./Browser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå