Gå til innhold

Den lille Winamp-tråden !

1915

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Da var det jeg som har fått et lite probl med winamp for første gang på 3 år.

Problemet er at når jeg dobbel-klikker på en sang, må jeg vente i ca. 5 sec før jeg kan dobbel-klikke på en ny en. vis ikke går den i spillelista, noe som jeg ikke vill.

Det har alldri vært sånn før, det kom etter jeg innstalerte en ny version:(

Har prøvd allt i setting`sa. prøvd å innstalere nyeste, veldig gamle(har så klart slette configen hver gang da) men får det rett og slett ikke til.

Dette problemet plager me sinsykt,jeg pleier og switche til jeg finner den perfekte sangen å da er det plagsomt å måtte vente i 5 sec får hver sang

Lenke til kommentar

Hey, har brukt Winamp i ei god stund, det at jeg ikke kunne Brenne MP3 var jo litt dumt, men det kunne jo ca 20$ endre på:p Men jeg har et spørsmål.

Finnes det video codecer til Winamp? Vil bruke den som eneste avspiller. Er så stress på bærbare å ha mange programmer, tar for mye kraft og windows blir jo treigere for vært program som blir lagt til.

Trenger bare dei vanlige codeca til den(dei som er i VLC kunne vært fint)

Lenke til kommentar

Det å ha en musikkavspiller og en videoavspiller er for mye for maskinen din? Hvor gammel er den?

Personlig synes jeg ikke winamp duger som videoavspiller. Vil anbefale deg å ta en titt på cccp-project.net. Om du ikke liker Media Player Classic som jeg mener følger med den pakken, så vil du sannsynligvis kunne spille av det meste også i winamp.

Endret av miCro
Lenke til kommentar

På den stasjonære bruker jeg Winamp, WMP 11, WMP classic og VLC. har alle vanlige codec, det bærbare er nokså gammel, og jeg er dritt lei Microsoft så jeg vil helst ungå å bruke noe av deres programvare. Jeg liker veldig godt Winamp, så det hadde vært fint om den kunne kjøre alle filmer, den tar mye fra før av, men må av og til ty til et anna avspillingsprogram.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med winamp 5.52. har hatt samme problem tidligere men aldri så ille som nå.

når jeg spiller av en film i winamp begynner etterhvert filmen og hoppe helt ukontrollert. altså den skipper type et halvt sekund frem spiller et halvt sekund, g hopper igjen. måten og få det til og stoppe på er å pause filmen å starte den igjen. dette skjer ca vært 5-10 minutt. utrolig plagsomt. skal jeg spille av film bruker jeg som regel vlc, men noen funksjoner i winamp gjør at jeg ønsker og bruke det ved noen tilfeller. som f.eks ved lage en playliste med videoer.

jeg har også tenkt at det kan være codec feil så får nevne at jeg bruker k-lite full codec pack.

hva kan dette være forno?

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at Winamp benytter seg av Directshow-codecs(typen som WMP, MPC osv. bruker), så det er nok codecene du har på maskinen som er problemet. Jeg ville installert hvert enkelt codec manuelt. Det blir mye mindre rot på den måten.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...